Jeg er kanskje litt rar, men!

Veron

Glad i forumet
Etter graviditeten la jeg på meg 5 kg og er IKKE fornøyd med kroppen etter dette, føler at ingen klær sitter fint på.. Så nå har jeg faktisk meldt meg inn i vektklubb.no for og få råd og tips, også er det eget skjema over hvor mange kalorier jeg skal spise hver dag. + Jeg trener på trenings senter ca 3-4 dager i uken, så nå må det vek gi resultat snart.
Får håpe jeg klarer og ta av 8 kg til sommeren!

God Helg

Lykke til! Det virker som om du har en god plan, så du kommer sikkert til å klare å gå ned. Bare ikke gi opp hvis det ikke skjer fort nok. :-)

Jeg ligger fortsatt 3 kg over der jeg var før jeg ble gravid, og 15 kilo mer enn det jeg ser på som min idealvekt. Jeg har også begynt på prosessen med å ta det av, men jeg orker ikke å stresse med det. Bør vel heller ikke slanke meg for raskt når jeg ammer. Jeg har sluttet å spise godteri i ukedagene, og trener to ganger i uka. Det er en fin begynnelse.

Jeg har vært medlem på vektklubb før, men vet av erfaring at jeg ikke orker/klarer å legge inn hva jeg spiser hver dag, når det er så mye å gjøre.

Jeg prøver å tenke at jeg ikke slanker meg for denne sommeren, men at jeg bygger opp en livsstil som på sikt vil gi meg en penere kropp, og som uansett vil gi meg en gladere kropp. Merker allerede at treningen og minskingen på godteriet gir meg mer overskudd og energi. Det er herlig! :-)

Så flink du er da. Jeg synes det er veldig vanskli og tenke heletiden på hva jeg spiser, men nå MÅ jeg bare! Så jeg ser for meg at det blir noen hare uker fremover, men tror også jeg blir mer fornødd, mer energi  osv når jeg ser dette går fremover.

Jeg skulle ønske jeg hadde bare fem kg for mye... haha! Her er det vel heller 30 som burde bort. Tre graviditeter på fire år har ikke vært helt heldig sånn sett. Du klarer sikkert å ta av det du vil, men om det ikke går til sommeren så er det ingen grunn til å fortvile. Det er ikke sååå lenge til sommeren, liksom. Men bare å fortsette å spise sunt og trene det, så kommer du nok i mål etterhvert. Lykke til!

Jeg burde også ta grep snart, har igjen 8-9 kg etter siste graviditet + 1 som jeg manglet å gå ned etter førstemann, men på det jeg annser som min ideal/trivselsvekt mangler jeg 20 kg :(
Jeg har tenkt å gi meg selv påska, etter det er det slutt på godteri alle dagene, (har vært ram på å spise sjokolade etter at knøttet har begynt å tåle at jeg spiser det igjen :P) og så skal jeg begynne å trene igjen, var så godt i gang før jeg ble syk.
Klarer jeg ikke å ta meg sammen har jeg tenkt å ta et Grete rode kurs på nett, men prøver først selv ;)

Lykke til :)

Back
Topp