Jeg er jo egentlig ikke her lenger, men trenger hjelp! (bilstol-KRISE!!)

LittleMonkii

Forumet er livet
I dag da jeg skulle sette mini inn i bilen oppdaget jeg at isoporen på siden ved låret er knekt! Jævla kjekt.....

Uansett - vi må ha nytt sete, men det må være et som ikke tar så stor plass. Vi har nå besafe izi combi x2, men det er jo gigantisk og har laget mange problemer nå som nummer to har kommet. Han som kjører får nesten ikke plass til beina hverken når setet til storesøster står bak eller når maxi cosien til lillebror står der.. 

Noen tips til sete? Vi må ha nytt uansett, men helst et som tar liten plass.

Jeg har nettopp oppdaget hvor bra Britax multitec er. Veldig greit å montere i forhold til besafe setet. Men det tar jo fortsatt en del plass da.. Men muligens bittelitt mindre.. Litt bredere da kanskje men.

Kanskje du kan dra til en butikk og prøve noen seter i bilen deres?

jupp, som underfullt sier, dra til butikken og prøv i bilen :))

Ingen tips til hva, men BabyShop har iallefall noen gode tilbud om dagen mtp på hvor :) Og velkommen innom frøken fortsatt på 6'plass over aktive medlemmer :p

Ja, prøv i bilen!
Jeg holder en knapp på Britax Maxway når vi skal kjøpe stol nummer to til nestemann!

Sannheten skrev:
Ingen tips til hva, men BabyShop har iallefall noen gode tilbud om dagen mtp på hvor :) Og velkommen innom frøken fortsatt på 6'plass over aktive medlemmer :p

Det tar jo litt tid før jeg er nederst da :P Haha!
Har ikke vært her på noen dager, ba forumsansvarlig om å bli slettet, men det har ikke skjedd.. Sikkert ferie eller noe.

Ja, jeg får vel bare dra for å prøve ut seter, hadde håpet noen hadde et kjempe tips, men jeg må vel bare finne det ut sjæl.. :p

LittleMonkey skrev:

Sannheten skrev:

Har ikke vært her på noen dager, ba forumsansvarlig om å bli slettet, men det har ikke skjedd.. Sikkert ferie eller noe.

Ja, jeg får vel bare dra for å prøve ut seter, hadde håpet noen hadde et kjempe tips, men jeg må vel bare finne det ut sjæl.. :p

multitech tar mindre plass enn besafe.. har hatt begge..

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Sannheten skrev:

multitech tar mindre plass enn besafe.. har hatt begge..

Det spørs litt i hvilken bil. Her tok Besafen mindre plass en multitech i golfen, men faktisk motsatt i passaten:) Så tror jeg hadde dratt å prøvd hva som passer hos dere:)

Halloisen! ;) twe må lenes på setet foran ja. Vi må se på seter selv vi, storebror klager på trange seler over skuldrene...

Hva med å kjøpe ny isopor?

Ellers er jeg fornøyd med Multitech og two-way-elite. Hver til sin aldersgruppe egentlig. Multitech syns jeg ungene sitter fantastisk bra i :). Men alt er jo smak og behag og etter biltype.

Klatremus Lillemann skrev:
Halloisen! ;) twe må lenes på setet foran ja. Vi må se på seter selv vi, storebror klager på trange seler over skuldrene...

Så nettopp noen videoer på youtube og det ser veldig ålreit ut! Vil helst slippe noe som er lett å montere feil, men dette så veldig enkelt ut, i tillegg ser det ut til at det er greit å flytte mellom biler og det er supert.. Ser barnas hus har 20% på alle bilstoler nå, men finner ikke ut hvor lenge de har det.. :/

LittleMonkey skrev:

Så nettopp noen videoer på youtube og det ser veldig ålreit ut! Vil helst slippe noe som er lett å montere feil, men dette så veldig enkelt ut, i tillegg ser det ut til at det er greit å flytte mellom biler og det er supert.. Ser barnas hus har 20% på alle bilstoler nå, men finner ikke ut hvor lenge de har det.. :/

Ut uka?

TonjeJenta skrev:
Hva med å kjøpe ny isopor?

Ellers er jeg fornøyd med Multitech og two-way-elite. Hver til sin aldersgruppe egentlig. Multitech syns jeg ungene sitter fantastisk bra i :). Men alt er jo smak og behag og etter biltype.

Får man kjøpt ny isopor? Hvor mye koster sånt?

Mini er 2år og 8måneder, så hun er ingen baby lenger. Til nå er det twe som ser mest lovende ut, men jeg må jo dra og se på dem og ikke minst prøve dem før jeg bestemmer meg.

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Ut uka?

Propably..

LittleMonkey skrev:

Youtube ja! At jeg ikke har tenkt på å kikke der da!? ;) Burde jo vite at det er stedet for å finne svar på sånne ting ;) Si fra hvis du tester de ut da :)

Back
Topp