Jeg er irritert!!!!!!!!

rosenjenta

Glad i forumet
Hvorfor finnes det ikke mere sommerklær til gravide??!! Jeg har lett etter en vanlig shorts i dag, men neida.....de har ikke det på hennes og mauritz, kappahl... Noen som vet om en butikk med vanlig shorts for gravide?

har generellt vanskelig med å finne klær for gravide...Det er lksom ingenting jeg vil ha å det jeg finner på internett er jo så dyrt

Et tips.. Jeg kjøpte meg piratbukser av merket LOGG på HM i fjor sommer.. De har høy strikk i livet, og kommer til å fungere flott også i sommer når jeg er stooor.. [:D] De hadde svarte, armygrønne, røde, mørkeblå og hvite.. [:D] KJEMPEFINE!!

De har en del fine shortser på Mammashop i Bergen. Du finner dem på www.mammashop.net

jeg har fått låne meg noen fine piratbukser... ellers kanskje man må satse på skjørt i stedet for shorts?

Jeg kunne tenkt meg en mere kort shorts i bomull. Så for meg at cubus kanskje hadde det og at gravide kunne bruke de, men fant ikke. Ikke noen fin shorts jeg er på jakt etter, men en helt vanlig kort shorts som man kan justere med knyting i livet [:D]  Jeg er vel litt kresen....men det blir for varmt å gå i kapribukse hele sommeren!

Jeg fant ingen skjørt heller. Jeg kan ha størrelse small og medium, men det de hadde var bare Xsmall og Large og Xlarge.

Enig m dæ der jah! E jo ikke så langt på vei enda, men ska t syden i august å da trængs d nok.. Stygge badedrakta å ingen bikini å finn..[:@]

Bruk tipset fra Almyrida24,på H&M har de trenings/fritidsklær av merket LOGG og der er det massevis av piratbukser,shortser og lignende som er vide og fine med strikk i livet!! Fant meg masse kult der!!

Bør kansje lesa all innleggan før en skriv..[8D] Såg innpå mammashop å der va d jo bikini å badedrakta som ikke va stygg..[:D]

Jeg var også ute en tur i dag og titta etter noe sommertøy som jeg kan bruke før fødsel. Men jeg er såpass stor fra før, at klærne de selger som mammaklær - har ikke jeg sjans til å få på meg. De er rett og slett for små! [:'(]

Men jeg hadde noen sommerbukser fra i fjor, som jeg kjøpte på Ellos og Josefine, og de passer faktisk nå også. De har strikk i livet, og har vært litt posete der tidligere, så nå passet de egentlig perfekt. JEg er faktisk ganske stolt av meg selv, for jeg har ikke lagt på meg noe annet enn på magen. Kanskje bittelitt, men det merkes ikke på buksene i hvert fall. Kun i livet jeg har problemer med de "gamle" klærne mine [:)]

ORIGINAL: rosenjenta

Jeg kunne tenkt meg en mere kort shorts i bomull. Så for meg at cubus kanskje hadde det og at gravide kunne bruke de, men fant ikke. Ikke noen fin shorts jeg er på jakt etter, men en helt vanlig kort shorts som man kan justere med knyting i livet [:D]  Jeg er vel litt kresen....men det blir for varmt å gå i kapribukse hele sommeren!

Det fant jeg på H&M, ikke på mammaavdelinga men den vanlige.. Var skikkelig strikk i livet og i ulike farger, blir nok innkjøp av en slik her i alle fall, billig var den og[:)] Ikke noe fin shorts, men til å tusle rundt til daglig i var den helt grei!

H&M har masse shortser og skjørt i mammastil her i Trondheim iallfall.
De har også sånn vevd stoffbukse som man kan brette opp og feste med en knapp på innsiden.... den er stripete den buksen, og ikke akkurat smellvakker, men sitter løst og godt på!

Ellers har jo sportsbutikker masse gode bukser og shortser som har behagelig strikk som ikke strammer.
Vet at Nike har en fin bomull-gråmelert bukse som er kjempebehagelig å ha på seg!!! Men det er jo treningsbukse da, men lett å brette opp om jeg skulle trenge det...

Ellers har jo Vero Moda, Byoung, Cubus og Lindex som regel inne kjoler som er gode og gå med!! Bomullkjoler med stropper.

Kappahl har bare mammabukser, ikke noe mer.
Zip i Trondheim har noen fine sommerplagg, men de er så dyre.

Kjøpte meg noen lange singleter på Vero Moda jeg, de er gode  å gå i!! SÅ kan jeg jo bruke dem etterpå også!! 70.- pr stk.
H&M har også lange singleter i ungdomsavdelinga...

Nå er problemet løst!! Jeg fant en shorts på H & M i dag, LOGG sport merke. Passet meg bra [:D]

Var på H&M i dag med fant ikke LOGG [8|] Fant et skjørt med strikk i linningen som ikke var stramt. Prøve noen piratbukser også, men de var jo så utrolig stramme i strikken at det gikk jo ikke ann da. Får vel lete videre i andre butikker ja [:'(]

Back
Topp