Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: verteline
jeg eiger min egen irritabilitet å klager her istede for å være en gneldrebikkje på sambo :P
det ER IRRITERENDE AT HAN ALLTID SOVER PÅ SOFAN I 3-4 TIMER FØR HAN KOMMER Å LEGGER SEG!!!!!!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRR
sånn da var det gjort.. :P
ORIGINAL: MrsPink
hehe, det er bra å få det ut! Så er bare å komme med det her!
Hender sambo sovner på sofan eller i datastolen sin.. hehe. Heldigvis skjer ikke det så ofte da. [8D]
Hender sambo sovner på sofan eller i datastolen sin.. hehe. Heldigvis skjer ikke det så ofte da. [8D]
hehe ja føler det er like greit :P syns ikke det er kjekt å klage på sånne ting som egentlig er greit bare jeg irriterer meg:P hehe
hehe ja føler det er like greit :P syns ikke det er kjekt å klage på sånne ting som egentlig er greit bare jeg irriterer meg:P hehe
Jeg har spurt sambo et par ganger om at hvis han er trøtt, hvorfor ikke bare legge seg, i stedenfor å sovne på sofaen eller i datastolen. Nei det kan han aldri svare på da.. hehe.