jeg er irritabel!

verteline

Elsker forumet
jeg eiger min egen irritabilitet å klager her istede for å være en gneldrebikkje på sambo :P
det ER IRRITERENDE AT HAN ALLTID SOVER PÅ SOFAN I 3-4 TIMER FØR HAN KOMMER Å LEGGER SEG!!!!!!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRR

sånn da var det gjort.. :P

ORIGINAL: verteline

jeg eiger min egen irritabilitet å klager her istede for å være en gneldrebikkje på sambo :P
det ER IRRITERENDE AT HAN ALLTID SOVER PÅ SOFAN I 3-4 TIMER FØR HAN KOMMER Å LEGGER SEG!!!!!!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRR

sånn da var det gjort.. :P

Sånn er det er og du. [:-]
Ikke alltid han sover på sofaen, men ofte, MEN vi legger oss ALDRI (skjelden) samtidig.
Gir opp.... [8|]

få det ut[:D][:D] men gu så irreterende da!!![;)]

samme her!! Sambo har en ting for å sovne på sofaen etter at barna er i seng. Så må jeg vekke han når jeg legger meg. som regel flytter han seg inn i sengen. Men sovner med en gang! Jeg savner å kunne prate i sengen!! hehe.

hehe, det er bra å få det ut! Så er bare å komme med det her!

Hender sambo sovner på sofan eller i datastolen sin.. hehe. Heldigvis skjer ikke det så ofte da. [8D]

ORIGINAL: MrsPink

Hender sambo sovner på sofan eller i datastolen sin.. hehe. Heldigvis skjer ikke det så ofte da. [8D]

hehe ja føler det er like greit :P syns ikke det er kjekt å klage på sånne ting som egentlig er greit bare jeg irriterer meg:P hehe

hehe ja føler det er like greit :P syns ikke det er kjekt å klage på sånne ting som egentlig er greit bare jeg irriterer meg:P hehe

Jeg har spurt sambo et par ganger om at hvis han er trøtt, hvorfor ikke bare legge seg, i stedenfor å sovne på sofaen eller i datastolen. Nei det kan han aldri svare på da.. hehe.

Jeg har spurt sambo et par ganger om at hvis han er trøtt, hvorfor ikke bare legge seg, i stedenfor å sovne på sofaen eller i datastolen. Nei det kan han aldri svare på da.. hehe.

nei sant :P de er jo litt morsomme da:P har noen ganger ringt til sambos mobil når jeg våkner i 4 tia og han fremdeles ligger på sofan :P etter en stund kommer han tumlende inn.. var d no? eeeh neij, men kom å legg der her:P haha

Back
Topp