Jeg er imponert...

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
...over dere som har tette barn. Idag har jeg og mini vært barnevakt for kusinene hennes på 9 mnd og 2 år. Det har gått i ett bankende kjør i hele dag. Nå sover heldigvis alle små. Skulle ønske jeg var i min egen seng, men må sitte å vente på at foreldrene kommer hjem. Så må vi kjøre hjem til våre etterlengtede senger. Typisk at mini våkner og ikke sovner igjen da... Jeg er så trøøøøøttt. Blæ

Hehe, ja det går i ett, fra klokken seks om morgenen til ungene er lagt i sju/halvåtte tiden, og da er det bare å starte på det husarbeidet man ikke får gjort innimellom. Man venner seg til det :) også har man øyeblikk der man får betalt mer enn penger er verdt, som i dag når lille mini fikk latterkrampe av storesøskene som lekte med ballonger. <3 <3 <3

Der er en slirsom peride men fy så deilig der er når de blir eldre.. :)

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Ja jeg er også imponert!! Virker så kavete....!

Det er alltid tyngre å passe andres barn enn sine egne. Full fart, men det er sant at man venner seg til det! Fatter ikke hva vi brukte dagene på før vi fik barn. Hadde jo all tid i verden;-)

Back
Topp