Jeg er imponert!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Håper ikke skravlinga tar slutt når krigen er slutt :(

hihi.. koselig at det er litt liv her ;)

ja jeg tenker også å fortsette:-)

Nå er jeg også tilbake fra mine daglige gjøremål så nå må jeg skravle igjen, og det blir nok ikke bare krigbasert hehe :) Tror nok at etterhvert som svangerskapet utvikler seg så vil vi få mer å mer å prate om av både gleder, bekymringer, kontroller, form og utvikling ;)

Hvor lenge varer denne krigen??? Ja håper vi fortsetter og skravle :)

Jeg tror den er fra mandag til fredag, jeg vet ikke, men jeg håper nesten det... hehe... jeg blir lettere stressa :P

Jeg tror den er fra mandag til fredag, jeg vet ikke, men jeg håper nesten det... hehe... jeg blir lettere stressa :p

frem til 21. januar varer den :-) Men kravet er egentlig bare 100 innlegg i døgnet, også kan en hvis en vil skrive så mye en orker fra onsdag i neste uke til torsdag - så kanskje en vinner et ekstra lodd i trekningen om å vinne termingruppekrigen.

frem til 21. januar varer den :) Men kravet er egentlig bare 100 innlegg i døgnet, også kan en hvis en vil skrive så mye en orker fra onsdag i neste uke til torsdag - så kanskje en vinner et ekstra lodd i trekningen om å vinne termingruppekrigen.

åhh f....f.... var det første jeg tenkte hehe... da tenker jeg at det er bare å jekke ned hehe, hvis ikke øker stressnivået til et farlig nivå LOL :P
Men det er veldig koselig også da ;)

Back
Topp