Jeg er ikke

• Trådstarter Trådstarter jc
  • Opprettet Opprettet

jc

Gift med forumet
utolmodig!!! Alle er så utrolig utolmodig på mine vegne :confused: jeg har det ikke litt travelt engang!!! Alt er jo så trygt og godt når han er i magen. Og jeg vet jo at han kommer når han er klar for det.
Tør jo nesten ikke ringe til folk, for da spør de om det er noe på gang eller om jeg kjenner noe o_O

Merker ingenting jeg, og har det som sagt ikke travelt!!!

he he kjenner meg igjen. Får spørsmål hele tiden om ikke jeg er superlei nå? og jeg er klar til å få henne ut? Å det skal vel bli godt å få det gjort? osv osv.. ehm.. nei egentlig ikke. Har det helt fint jeg og mini-me stortrives jo inni der. What's the rush? hehe

Godt å høre at det ikke bare er meg :-)
Selvfølgelig skal det bli godt å slippe all dogåingen, men må jo opp på natta uansett med mating og styr...

Har det på samme måte :) nå har jeg fortsatt 3 uker igjen til termin, så ingen grunn til å være utålmodig enda ;)

tror det er viktig å prøve å nyte de siste ukene og dagene, for det blir en helt annen verden når babyen er født :) :)

Ja, er ikke så veldig utålmodig enda jeg heller. Mannen min må få ferdig årsoppgjøret denne uka, så passer best i helga;)

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Jeg håper at det ikke drøyer så lenge til, men jeg er ikke lei av å være gravid. Jeg er lei av å ha vondt og ikke orke noe, men det er altså helt utrolig at det vokser et lite menneske inni magen min, som sparker og snurrer og hikker og kiler. Jeg kommer til å savne sparkene og bevegelsene, så jeg prøver å nyte det til fulle de siste dagene nå :)

Men altså, folk! Jeg kan jo ikke legge fra meg telefonen et eneste sekund uten at det er panikk i leiren for at jeg ikke svarer momentant. Det er litt masete.. Og jeg har sagt fra til alle at jeg kommer ikke til å gi beskjed når vi drar inn, men de skal få vite når han er ute. Det hjelper ikke... ;p

Husker at jeg med førstemann ble litt skuffet da han kom en uke før termin. At det vat for tidlig liksom. Denne gangen var fokuset veldig på 2013 så var ikke utålmodig før torsdag/fredag i forrige uke. Veldig glad for at han kom igår da, dagen etter termin. Ellers hadde det gått på psyken her tror jeg...

Her har eg og allverdens med tid. Irriterar meg at folk er så utålmodig på mine vegne, er jo LENGE til termin, og eg kan gjerne gå over og eg altså. Kan jo ha pittelitt med at eg ikkje orkar tanken på ny fødsel da, men goood tid :)

Jeg vil føle meg tryggere mår babyen er ute og alt har gått bra. Så lenge hun er inne i magen er det så mye som fortsatt kan gå galt. Redd for morkakesvikt/løsning denne gangene siden det skjedde sist. Men har det ikke travelt med å få hu ut. Men skal sies at hadde vært veldig deilig å bli kvitt plagene og alle maseriene...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp