Jeg er ikke kvalm...

• Trådstarter Trådstarter The Flying Scotsman
  • Opprettet Opprettet
T

The Flying Scotsman

Guest
Jeg er trøtt, svimmel, konstant sulten, tisser mye og ofte, men kvalm det er jeg ikke. Jeg føler jeg har stikkninger, murringer, og litt trykk rundt eggstokkene og livmoren. Skulle jeg ikke være kvalm ?
For det har jeg ikke kjent noe til. Har kastet opp litt av og til, men kvalm, nei det har jeg ikke vært.

Er ikke kvalm noe en skal være ?

Jeg er trøtt, svimmel, konstant sulten, tisser mye og ofte, men kvalm det er jeg ikke. Jeg føler jeg har stikkninger, murringer, og litt trykk rundt eggstokkene og livmoren. Skulle jeg ikke være kvalm ?
For det har jeg ikke kjent noe til. Har kastet opp litt av og til, men kvalm, nei det har jeg ikke vært.

Er ikke kvalm noe en skal være ?
Ikke alle blir kvalme, vær glad du sliper det heller :)

Jeg er det, men jeg trodde kanskje det var noe galt siden jeg ikke er kvalm.

Vær super glad du slipper kvalmen! :D Mange slipper unna, mange får den. Jeg har vært blandt de begge. Jeg foretrekker å ikke være kvalm :p

Jeg ble ikke kvalm mitt første sv.skap, var litt uggen rundt uke 8-9 kun. kastet ikke opp før jeg kom til fødselen :P
Mener det er rundt 75% av gravide som blir kvalme jeg ;)
NYT DET! :P

Jeg har vært kvalm, tro du meg. Men nå lurer jeg på om det er på vei til å gå over. Formen har vært god i fire (!) dager nå. Bare vondt i puppene, og tissing på natten. Litt små uggen, men ikkje kvalm på den måten som har vært. Takk gud!

Back
Topp