Jeg er ikke "hormonell"

Kimura

Betatt av forumet
Mailykke <3
Jeg er hel vanlig, med litt kortere lunte. Jeg klarer fint å ta meg sammen selv o. Ungene trasker, mannen gjør noe feil eller andre ting hender. Jeg klikker ikke i vinkler, skjeller ut folk eller andre ting. Også får jeg så vondt av dere som har det sånn! Det må jo gi en forferdelig følelse? Kjefte på folk liksom? Håper det går over snart :) eks-svigerinna mi var et monster hele sitt andre svangerskap. Folk orka ikke omgås henne... I ettertid sa hun at det var helt jævlig å være sånn.
Håper dere kommer inn i en bedre periode hvor sinne ikke tar over :)
Klem til alle dere som har det sånn! ❤

Jeg var et monster forrige gang. Synes jeg klarer meg relativt bra denne gangen, men begynner lettere å grine nå da:P

Jeg er veldig hormonell! Blåser ting ut av proposjoner så fort jeg ser mulighet. Men sambo er rolig og behersket stort sett å drar meg stille og rolig tilbake til normale jeg. Det tar ett minutt eller to. Så vi holder ut. :-) han har opplevd meg som dette trollet før og lært hvordan det skal løses. :-)

Han er mye mer hormonell enn meg, griner når han ser babyer eller mager på TV og når han klapper på magen. Jeg er bare trøtt, jeg.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Jeg er ikke et hormontroll, men har kortere lunte for bullshit. Men tar lett til tårene. Slitsomt!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har kortere lunte ja. Og blir skikkelig deppa av feil mat osv hehe. Men ja har verdens snilleste mann som er tolmodig hehe vært igjennom det en gang alt så :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke så hormonell her heller, men ekstrem kort lunte. Ting som irriterer meg fra før kan få meg til å eksplodere nå, spesielt situasjoner som går på om folk hører på hva jeg sier osv.. Spesielt mannen !! :) dritt lei av å måtte si ting 5 ganger og fortsatt ikke bli hørt ;p

Back
Topp