JEG ER IKKE HORMONELL NEI!

Realisten

Elsker forumet
Altsååå, jeg kan være en drittkjerring til vanlig uten at folk mukker, de er vant til det :hilarious: Men idag hahahaha! Det var hakket før jeg kastet kebaben min i gulvet i stua da jeg kom hjem og så at de hadde tatt på løk selv om jeg ba om uten! :hilarious: Stakkars mann satt bare skrekkslagen på sidelinjen mens jeg trampet rundt :hilarious:

:D:D:D

Kjenner meg så igjen :rolleyes: hormonene styrer felt her til tider så skal bli morro å se hvordan de tar det nå i kveld når vi skal se The NUN på kino :cool:

:D:D:D

Kjenner meg så igjen :rolleyes: hormonene styrer felt her til tider så skal bli morro å se hvordan de tar det nå i kveld når vi skal se The NUN på kino :cool:
Det er vel mitt første hormonelle utbrudd, men sikkert ikke mitt siste. Stakkars mannen sa bare; men du trenger ikke å være sint på meg da...
Meg: jeg er ikke sint på deg, men han idioten som ikke kan gjøre den j*****a jobben sin!!!

Så joda, god stemning :hilarious:

Altsååå, jeg kan være en drittkjerring til vanlig uten at folk mukker, de er vant til det :hilarious: Men idag hahahaha! Det var hakket før jeg kastet kebaben min i gulvet i stua da jeg kom hjem og så at de hadde tatt på løk selv om jeg ba om uten! :hilarious: Stakkars mann satt bare skrekkslagen på sidelinjen mens jeg trampet rundt :hilarious:

Kjenner meg så utrolig godt igjen i det du beskriver. Lett er det ikke å oppdage i tide at det er hormonene som løper løpsk og IKKE kollegaen som sier god morgen på feil måte. :excited001

Haha! Jeg er og sykt hormonell :smiley-angelic002
Kan bli skikkelig sint for ingenting, men og gråte og bli rørt for de minste ting :)

Hahaha ja det er ikke lett og være gravid... husker ikke eg, men er det like ille gjennom hele svangerskapet?
Jeg er blidere enn vanlig, men blir fort rørt og gråter av ikke noe hehe...
Å så er det så vanskelig og slutte og gråte så eg hulker akkurat som en unge. Det er jo flaut for eg har ingen grunn til den sippingen. Er klar over det midt oppi alt, men tårene bare renner

Back
Topp