jeg er ikke aktuell engang

TinaCelineeey

Forumet er livet
Forsvaret kaller deg ikke inn til sesjon 2..Du er derfor ikke aktuell for millitærtjeneste i fredstid,og du er heller ikke kvalifisert til å søke utdanning i forsvaret....opplysningene som gjorde utslaget, er kravene som stilles til helse, eller krav om bestått i fagene matematikk,norsk og engelsk fra 10årig grunnskole

Ååååååh :'(

hoh, skulle egnetlig vært på sesjon idag jeg..
Ble innkalt for noen uker siden, men jeg har jo ikke tid til slikt.
Hadde vært greit om det hadde vært på en mandag, tirsdag eller fredag.. for da er jeg på skolen.. men, de må jo selvfølgelig sette det til torsdag da Ragne har fri fra barnehagen.. Har heller ikke skrevet under på papirene osv.
Fikk også høre at hvis jeg ikke møter opp til sesjon, så kan de hente meg?
Skjønte egentlig fint lite av det, trodde bare det var hvis jeg ikke hadde møtt opp når jeg -skal- inn i militæret jeg.. hm..

Jaja, driter egentlig langt i det driten der.. harjo ikke tid uansett så

skibomsen: Nei,fikk sånn brev om sesjon 1... også svarte jeg på det å nå får jeg ikke komme på sesjon 2 engang -_-

yummy: man hadde alltids funnet en løsning [8D]

de skrev akkoratt det samme til meg.,... hadde du dårlige karaktere på grunnskolen? sjønnt ikke det jeg... for jeg hadde faktisk bra karakter... ble litt irretert på det... de kunne skrevet det på en annen måte syntes jeg

ORIGINAL: fighterv

de skrev akkoratt det samme til meg.,... hadde du dårlige karaktere på grunnskolen? sjønnt ikke det jeg... for jeg hadde faktisk bra karakter... ble litt irretert på det... de kunne skrevet det på en annen måte syntes jeg

Ja, på barneskola hadde vi ikke karakterer.
men på ungdomsskola fikk jeg ikke høyere enn 3+

ORIGINAL: TinaCeline

ORIGINAL: fighterv

Ja, på barneskola hadde vi ikke karakterer.
men på ungdomsskola fikk jeg ikke høyere enn 3+

det stod 10 årig grunn skole, så da går jeg ut i fra at de går ut i fra 10 klasse karakterer...  sjønner ikke det der jeg[:'(]

ORIGINAL: skibomsen

ORIGINAL: Tiini

hoh, skulle egnetlig vært på sesjon idag jeg..
Ble innkalt for noen uker siden, men jeg har jo ikke tid til slikt.
Hadde vært greit om det hadde vært på en mandag, tirsdag eller fredag.. for da er jeg på skolen.. men, de må jo selvfølgelig sette det til torsdag da Ragne har fri fra barnehagen.. Har heller ikke skrevet under på papirene osv.
Fikk også høre at hvis jeg ikke møter opp til sesjon, så kan de hente meg?
Skjønte egentlig fint lite av det, trodde bare det var hvis jeg ikke hadde møtt opp når jeg -skal- inn i militæret jeg.. hm..

Jaja, driter egentlig langt i det driten der.. harjo ikke tid uansett så

Ja, du kan faktisk ble henta av MP om du ikke dukker opp eller gir lyd fra deg!

Fader, jeg har ikke gitt lyd ifra meg! meen, tror kanskje at jeg har glemt å si ifra om at jeg har flyttet også.. så da kommer de sikkert til min gamle adresse da? :p
Håper de kommer.. hadde vært litt gøy.

ORIGINAL: skibomsen

Tviler på at du syns det hadde vært gøy.. En jeg gikk i klasse med ble hentet hjemme av 4 stk MP og 3 biler!

Såppas.. men, altså.. de kan jo ikke ta meg med om jeg er hjemme alene med snuppa? :p

da har jeg ringt.. fortalte at jeg hadde datter på 10mnd osvosvosvosv..

da sa de at jeg kom til å bli rintg opp igjen når det var tid for neste sesjon [8|]

.

Back
Topp