Nå ringte de meg plutselig opp igjen fra St. Olavs, hun damen eg snakket med hadde snakket med legen om at de ikke hadde sendt rekvisisjonen på kromosomprøven tidligere og legen hadde fortvilet sagt at alt var hennes feil og at de ville ta oss inn NÅ allikevell....[:D][:D][:D][:D] Brevet med all infomasjon var ferdig skrevet og på vei i posten[:)][:)][:)]
Vi skal ta prøvene blodprøvene på mandag som avtalt, så når de får svar er alt klart.... Jeg skal ringe inn neste mens forhåpentligvis

Tr er ventet på onsdag, men håper inderlig ikke den kommer før brevet og gjerne litt etter så alt er i orden[:)][:)][:)]
For en dag dette har vært, jobbtilbud, så helt i kjelleren også helt oppe i himmelen igjen[:D][:D][:D]
Jeg er bare verdens lykkeligste nå
Vi skal ta prøvene blodprøvene på mandag som avtalt, så når de får svar er alt klart.... Jeg skal ringe inn neste mens forhåpentligvis

Tr er ventet på onsdag, men håper inderlig ikke den kommer før brevet og gjerne litt etter så alt er i orden[:)][:)][:)]For en dag dette har vært, jobbtilbud, så helt i kjelleren også helt oppe i himmelen igjen[:D][:D][:D]
Jeg er bare verdens lykkeligste nå