Jeg er i lykkerus, les damer....

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Nå ringte de meg plutselig opp igjen fra St. Olavs, hun damen eg snakket med hadde snakket med legen om at de ikke hadde sendt rekvisisjonen på kromosomprøven tidligere og legen hadde fortvilet sagt at alt var hennes feil og at de ville ta oss inn NÅ allikevell....[:D][:D][:D][:D] Brevet med all infomasjon var ferdig skrevet og på vei i posten[:)][:)][:)]

Vi skal ta prøvene blodprøvene på mandag som avtalt, så når de får svar er alt klart.... Jeg skal ringe inn neste mens forhåpentligvis Tr er ventet på onsdag, men håper inderlig ikke den kommer før brevet og gjerne litt etter så alt er i orden[:)][:)][:)]

For en dag dette har vært, jobbtilbud, så helt i kjelleren også helt oppe i himmelen igjen[:D][:D][:D]

Jeg er bare verdens lykkeligste nå

Jippi, jippi. Så herlige nyheter. [:)][:)][:)]

wohoooo... wohoo.... wohooo..... jiiiipppy!! 

Tusen takk alle snuppene mine[:D][:D][:D] Ja jeg er helt utslitt etter dagen nå[8D] Masse opp og nedturer for en i utgangspunktet redusert kropp[:D][:D][:D] Men nå tåler jeg alt kjennes det ut som.... Energien kom plutselig tilbake[:D]

urtolig bra[;)][;)]tenk nå er du snart i gang[:D][:D][:D][:D]

Åh gud, nå ble jeg glad her!!! Kjente på den fortvilelsen din tidligere i dag, og tenkte at det var blodig urettferdig! Men NÅ er det deres tur til å sette i gang snuppa[:D]

Dette var jo en skikkelig super dag for deg og din bedre halvdel, jeg gleder meg med deg....lykke til med oppstart i september blir det vel[:D].

ORIGINAL: *Bobbo*

Jippi, jippi. Så herlige nyheter. [:)][:)][:)]

HURRA!!!!

Tusen takk igjen alle sammen[:)] Jeg kan nesten ikke tro det enda[8|][:D] Tenk nå kan det faktisk være at jeg kan bli gravid til jul[8|][8|][8|] Nesten skjelven ved tanken[:D][:D][:D]

Så bra!! Masse lykke til[:D]

ORIGINAL: Lisa..

Så flott!! Snart er du i gang[:D]

JAA! Vanvitti bra! [;)][;)]

Så supert då[:D][:D][:D]

Må inn å lese litt i tråden min i dag og jeg[;)][:D] Bare for å få det bekreftet liksom[:D][:D] Tusen takk allle sammen[:)]

Back
Topp