Jeg er i himmelen :D

Amazing G

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Herregud, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Er så ufattelig lettet og overlykkelig nå - alt stod strålende til på ultralyden :D Min lille akrobat beveget masse på seg, så frisk og fin ut og hjerte banket som det skulle :) Weee!! Det lille nurket mitt er det nydeligste jeg har sett <3 Har lyst til å skrike ut til hele verden at jeg er gravid nå, men skal prøve å holde meg til jul :b Hehe! Endelig kan jeg begynne å glede meg over svangerskapet :DImageUploadedByBV Forum1383576597.938443.jpg

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Tusen takk :D

Hurra, så fantastisk! Og så så stor da :D

Så herlig! :D

Tusen takk dere :D Ja, en "stor", liten shjunning :) Hihi <3

Så utrolig deilig, skjønner akkurat åssen du har det :-)

Ja, det er en fantastisk følelse :D

Ja, det blir nok mye lettere nå som jeg har sett at alt står bra til inni der :D

Takk, det skal jeg :D

SÅ HERLIG! :D :D ❤❤

ÅÅÅå så fantastisk bra :)Har tenkt på deg i hele dag, men har ikke hatt anledning til å inn å kikke før nå.. Men nå blei jeg glad :)

Tusen takk søte dere <3 Jeg er utrolig glad og lettet nå :D

Så fin!!! Som jeg gleder meg til jeg får innkalling til tidlig ul:) så morro å se spiren så tydelig:)

Takk :D Ja, det var et fantastisk syn og en utrolig deilig følelse å se at alt stod bra til :)

Gratulerer så mye! Jeg har hatt akkurat den samme opplevelsen idag, og ble helt sjokkert da jeg så armer og bein i full vigør!
Nå kan du puste litt lettere håper jeg!

Back
Topp