Jeg er hjemme igjen!

Hanne79

Elsker forumet
Heisann, alle sammen!

Tusen, tusen takk for masse lykkehilsener. Tror de må ha funket, fordi jeg sitter her hjemme med livmorhalsen fortsatt lukket, mindre kynnere, og ingen tegn til svangerskapsforgiftning. Legen sin diagnose fikk jeg idag: Utmattelse!!! Så jeg har fått beskjed om å sove, sove, sove og atter sove... og når jeg ikke sover.... ligge, ligge og atter ligge. Men jeg kunne ta meg en liten tur i ny og ne da.... for det kunne hjelpe på blodsirkulasjonen. Også får jeg lov å fortsette med vanngymmen min Litt lav i blodprosenten og albumin, men ellers så er alle prøvene fine. Skal inn igjen til kontroll i morgen poliklinisk, så får vi se hvordan det går fremover. Målet er, iflg lege og jordmor, å nå 24. november. Da passerer jeg 34 uker. Mammen syns derimot de kan vente litt lenger... til midten av desember i hvert fall

Snuppene ligger fortsatt litt over gjennomsnitt, 5% og 8%, og har det kjempebra i mammas mage. Aktive som bare det [;)]

Så det var siste nytt for meg, igjen tusen takk for alle hilsener[:)]

Velkommen hjem igjen![;)]
Så fint at det egentlig står bra til da...
Ja,du får være flink å sove nå da- blir nok litt kjedelig til tider, men alt for barna![:)]

Å nå ble jeg glad, tenkt masse på deg. Du får inta horisonten, med fjernkontrollen du. Hørtes litt godt ut.... Kos deg masse[:)][:)][:)]

Det var kjempe gøy å høre [:D]
Bare klem igjen bena noen uker til hi hi hi er ikke så lett hvis de vil ut [;)]
Masse lykke til

Hyggelig å høre at alt står bra til...
Nå er det bare å slappe av og sove[&o]

å så koselig å høre at alt er bra.håper tuppene følger mormors råd å venter til midten av des.[:D]

Velkommen hjem! [:)]

Velkommen hjem [:D] Det hørtes nå litt deilig ut å ligge på sofaen og sove, se tv, sove. Men en blir sikkert lei av det og da... Håper at de oppfører seg og vil bli der litt lenger da [;)]

Så bra at det gikk bra! lykke til videre! klem

Så bra at du fikk komme hjem, håper jentene får være en liten stund til i magen da[:)]
Lykke til videre[:)]

Det var godt å høre! Lykke til videre i vannrett posisjon!

Velkommen hjem igjen :)

Så godt å høre at det går bra med dere alle tre [:D] Jeg fortsetter å krysse fingrene for at du får beholde jentene i magen så lenge som mulig!! Sov godt [:D][:D]

ORIGINAL: lisa79

Så godt å høre at det går bra med dere alle tre [:D] Jeg fortsetter å krysse fingrene for at du får beholde jentene i magen så lenge som mulig!! Sov godt [:D][:D]

Signerer den jeg!

Så godt at det går bedre!

Har tenkt på deg og de små!

Du må bare være flink og ta vare på deg selv framover da Hanne!

Lykkeklemmer fra M

Så gøy å høre at du er hjemme igjen og at alt er bra!! Du får sende mannen din på julehandel og så legge deg til å sove [;)]

Hei. Godt å høre at alt står bra til med deg og jentene dine.
Får jo håpe at du holder ut i noen uker ennå. [:)]
Skjønner godt at du må være sliten. Jeg venter jo oxo 2. men jeg har jo ikke kommet lengre enn uke 25 nå. og jeg kjenner at dette blir veldig tungt.
Men det kommer jo noe bra ut av dette da[;)]

Velkommen hjem..
Signerer også alle som ønsker deg og jentene (og pappa'n deres [;)]) lykke til!

*klem*

Velkommen hjem! Godt å høre at alt er bra med deg og jentene dine[:D]

Back
Topp