Jeg er her enda, men

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Vært himla dårlig det siste. Å fikk vite på mandag at jeg hadde svangerskaps diabetes. Gjør det jo ikke lettere når man må være veldig streng med hva man putter i seg, særlig når INGENTING frister.

Sliter veldig også mye med angst pga traumer rundt sist fødsel. Å det tar mye energi å krefter. Men skal snart på sykehuset å snakke med noen om det. Blir nok til å søke om planlagt keisersnitt.

Ellers skal jeg på privat ultralyd 8 juli, å ordinær 28 juli ;) så gleder meg jo til det :P

Å oppi alt dette prøver vi å selge hus, hatt visning to dager på rad nå. Så er veldig spent på hvordan det går.

En liten oppdatering fra meg, håper på å bli mer aktiv når formen bedre.

Utrolig kjedelig å få den diagnosen samtidig som man er så dårlig da. :( Får håpe ting blir bedre, og at du får pratet om det som plager deg!

Kan du fortelle hva som skjedde ved første fødsel? Jeg søker også om planlagt keisersnitt.

Hadde rier i 40 timer, fikk ingen informasjon. Ikke noe snakk om hva neste steg var. Fikk epuidral til slutt, men den ble ikke satt riktig å virka ikke. Men jordmor kjørte på med riefremkallende likevel. Fikk styrt rier uten pause. Kjentes ut som jeg skulle revne på mitten. Var helt utslitt. Hadde ikke sove eller spist på 2 døgn. Å vips, der var det avgårde å få keisersnitt på toppen av hele greia. Jeg var sliten etter fødsel, brukte laaang tid på å føle meg som mamma. Alt gikk liksom bare på skakka. Ungen hadde sitte fast i bekkenet å ble født med en kjempe kul i hode, å måtte få smertestillende i 3 dager.

Oj, det var en dramatisk førstegangsfødsel :( stakkar deg og baby.
Du får nok garantert planlagt snitt etter en slik fødsel ja

Ja, men det skjer. Jeg opplevde noe ala det samme som du men ikke like ille som deg. Når får du vite om du keisersnitt?

Back
Topp