Jeg er helt sjuk etter å begynne med

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
smaksprøver og mat og glass. Må virkelig jobbe med å ikke gå bort i barnemat avdelingen og røske med meg det jeg ser av 4 mnd mat.
Har ikke problemer med amming eller noe men gleder med bare SÅ til å få litt avlastning med mating.
At gubben kan ta litt i eller at når svigermor passer han er jeg livredd for at han skal våkne og hylskrike før jeg kommer hjem.
 
Jeg skjønner deg godt når gutten din bruker deg som smokk. Her vil samboeren min gi smaksprøver ved 4 mnd, men jeg kjenner jeg får litt angst når jeg tenker på deg.. Vil ikke "miste" lillebabyen min enda :/ koser meg sånn med amminga :D (stort sett:)
 
smaksprøver og mat og glass. Må virkelig jobbe med å ikke gå bort i barnemat avdelingen og røske med meg det jeg ser av 4 mnd mat.
Har ikke problemer med amming eller noe men gleder med bare SÅ til å få litt avlastning med mating.
At gubben kan ta litt i eller at når svigermor passer han er jeg livredd for at han skal våkne og hylskrike før jeg kommer hjem.

Da er vi to!! :p
 
Jeg har så lyst på fruktdesserter til meg selv :P Ellers gleder jeg meg ikke til søl og griseriet ;)
 
Jeg skjønner deg godt når gutten din bruker deg som smokk. Her vil samboeren min gi smaksprøver ved 4 mnd, men jeg kjenner jeg får litt angst når jeg tenker på deg.. Vil ikke "miste" lillebabyen min enda :/ koser meg sånn med amminga :D (stort sett:)
Ser den:) men Det tar jo tid å gå fra en ts om dagen og til ETT måltid, så du får kose deg lenge ennå allikevel :)
 
Jeg kan heller nesten ikke vente med å gi fast føde! Jeg føler ikke at vesla blir mett nok av den mm jeg har å gi og det hun får i tillegg på kvelden. Når hun ikke sover så er hun mer eller mindre koblet på puppen hele tiden, så mye at jeg ikke føler det er kos en gang :(

Hadde håpet det skulle gå seg litt til nå når hun nærmer seg 3 mnd, men syns det bare blir verre og verre, sikkert fordi hun trenger mer og mer melk jo større hun blir og produksjonen min ikke klarer å henge med...

Har er venninne som ble anbefalt av HS å begynne med litt most avocado da jenta hennes var 3,5 mnd ca. så jeg skal høre med HS på 3 mnd kontroll om en drøy uke om jeg også kan begynne med det :)
 
Her er det flaskebarn, men alikevel så gleder jeg meg til å prøve litt fast føde :) men det er fordi jeg blir så stolt for hver ting som tyder på at jenta mi vokser så godt <3
 
Har begynt med smaksprøver, helsesøster sa at det bare var greit å begynne med. Han er 3mnder og 1 uke. Begynner nok forsiktig med grøt når han er 3.5mnder, han er veldig lang og slank, får mme til vanlig. Men har begynt rundt den alderen med alle. Med eldstemann tror jeg jeg begynte allerede rundt 3mnder, men da var det også anbefalingen :p endrer seg med tiden. Selv fikk jeg banan fra 2.5mnders alder :)
 
Back
Topp