Jeg er helt knust! Oppdatert i HI!

Ååå så fælt[:(] Vet litt om den følelsen...Sambo skled inn i en annen bil for snart to år siden og jeg hørte ikke et pip....Han ringte og sa han var på vei hjem fra moren sin (som bor kun 10 min unna), og når jeg ikke så eller hørte noe på 3 kvarter, begynte jeg å bli redd...Etter en time (og mange tlf fra meg på et kvarter) får jeg tlf om at han hadde kræsjet...[:o][:(] Ble kjempe redd...Heldigvis gikk det bra med han og de andre i den andre bilen...

Men synes du skal ta en tlf og høre med sykehuset...Så du får noe info og kan roe deg ned litt...Eller få bror til å kjøre deg...Selvom det er skummelt nå...

Mange klemmer....

Uff, så utrolig skummelt!
Godt at det ikke gikk værre da, men forstår likevel veldig godt at du syns det er vanskelig.
Krysser fingrene for at alt går bra!

Har ringt sykehuset. Det er masse venting for mannen min, og han tar alle slags prøver. Røngten +++
Men har ikke fått svar på noe enda..

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Huff, så fælt. Men så kommer det noe jeg håper kan være litt trøstende og det er at de har rutiner på at folk som har vært innvolvert i bilulykker (front mot front) i høyere enn x km/t skal være med inn til undersøkelse. De tar ofte blodprøver, undersøkelser. Kan hende han er kjørt til legevakten og ikke til sykehuset.

Det går helt sikkert fint med mannen din. Det værste er støkken man får. Husker jeg bare gråt og skalv når jeg var med i bilulykke.

Masse klemmer til deg.

Han er på sykehuset. Utrolig kjipt at det er så langt unna! Han har smerter i brystet, håper ikke det er noe innvendig..

off neeeei[:(] skjønner godt du er helt knust... håpe virkelig det går bra å at du snart hører noe... det der må være helt grusomt[:(]

Sender masse klemmer din vei

Huff... sender deg en stooooor klem!
Håper han kommer hjem til deg snart.
Å det var jo veldig bra at det gikk så bra som det gikk.

uff herregud snuppa. håper du hører fra han snart. ikke noe gøy å sitte å vente slik nei[:(]

masse klemmer fra ole brummm

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

Sign!

Sign

ORIGINAL: Diddij

Som de andre sier; ring til sykehuset da. Dere er jo gift, så du får jo info.

Håper du får svar snart.
Klemmer herfra

Oppdatert i HI!

Godt han endelig ringte og at det gikk bra med han... Og alt alt gikk bra...
Forstår godt du ble oppskaket

Å kjære vene da! Godt det går bra med han, men skjønner veldig godt at du har vært fortvila! Det er lange minutter når man venter på svar!

Mange mange klemmer til deg!!

Er bra de tar masse prøver og undersøker skikkelig, men utrolig nervepirrende å sitte heime og ikkje høre noe[&:] Godt du har fått prata med han nå då[:)]

Piper deg på privaten jeg snuppa!!!
Håper alt er bra med V, masse klemmer!!!!

Uffameg! SKjønner godt du var stressa ja. Godt det går bra med han, håper det går bra med deg og.
Stor klem!

Uff for en opplevese dere har hatt![:(]

Sender dere masse gode tanker. Man får seg litt av et støkk etter noe sant noe ja.
Ta godt vare på hverandre[;)]

Uff, for en skrekkelig opplevelse..

Håper det går bedre med mannen din nå!

Back
Topp