Jeg er helt elendig....

marihøna30

Elsker forumet
til å slanke meg. Vekta har stått bom stille siden jeg kom hjem med lille.... Trening kan jeg vist bare glemme for lille vræler når noen tar i henne eller snakker til henen når hun ikke sitte hos meg eller mannen... Jeg er støtte medlem mot min vilje...Kan jo ikke sette henen igjen når hun blir så sint!

Har noen et par enkle tips å komme med?

Gå litt ekstra på når du er ute å går tur med vogn, gjerne i oppoverbakke. Det hjelper hvertfall for meg :-)

Gå lang tur med henne i vogna, og styrke kan du jo også trene om hun fortsatt sover i vognen eller når hun ligger på gulvet..
Du kan jo også ta en joggetur når mannen din er hjemme og kan se til den lille.. :)

LeonoraD skrev:
Som "alle" andre har jeg begitt meg ut på 30 days shred. Og det har strammet opp allerede etter bare en uke. Det tar 25 minutter og er beinhardt, men overkommelig. :)

å dette vil jeg også men hvordan er det med amming når du går på den kuren?

og til ts: sikker på at hun ikke bare er ekstra sur når du er i nærheten? ofte godtar de andre bedre når mor og far er langt vekke?

Det er jeg og :-( har 10 kg jeg vil ha kvitt ... Begynte med 30 days shred men fikk fort vann i kneet ( har et dårlig kne fra før ) og er ennå ikke bra igjen ... Tenker hver dag at jeg kan jo gjøre de andre øvelsene som ikke er så harde for kneet men det har jeg ennå ikke fått somlet meg til ..

LeonoraD skrev:
Som "alle" andre har jeg begitt meg ut på 30 days shred. Og det har strammet opp allerede etter bare en uke. Det tar 25 minutter og er beinhardt, men overkommelig. :)

ja den ja.du..hvor kjøpte du den? LINK? og hva gjør man etter 30 dager?

Jeg har 30 days shred, kjøpt på play.com til 50krn synes det gik ut sover melka... også er det hardt på knær og ankler, men nå nok gi det et forsøk til....

LeonoraD skrev:
Melka? Nei, den er som før, den... Men jeg ammer før jeg trener slik at hun er mett og rolig - og da slipper hun å få svettpupp. ;)

Jeg merker at jeg er litt øm i knærne under oppvarmingen før jeg blir ordentlig varm, men det går seg til utover i treningsøkten.

sas: Jeg kjøpte min på amazon.com til 50 kroner. Søk på Youtube så ser du eksempler fra DVD`en.

Jeg synes nemlig jeg får mindre melk av å trene fler ganger i uka.... har prøvd 3-4 ganger, og får samme resultat hver gang....gah!!

Du kan trene sammen med babyen: gå lange turer, ta situps og pushups, ligge på rygg og heve/senke babyen. Beinhev og bekken kan også trenes mens babyen ligger på matte ved siden av. Her hjemme ler lillefrøken av meg mens jeg hopper og spretter rundt :)
Og ikke tenk på slanking, tenk livsstil!!

Back
Topp