Jeg er graviiiid :-D

Cicilie85

Forelsket i forumet
wee :-D idag fant jeg ut at jeg er 3 uker + på vei :-D Ca termin blir 5 november 2011 :-) Storebror er født 4 november 2008 ;-)

Jaaaa Gratulerer så mye!!![:)] Håper du får et flott svangerskap!!! _blir spennede med termin i forhold til storebror da[:)]

ORIGINAL: Tuttelure

Jaaaa Gratulerer så mye!!![:)] Håper du får et flott svangerskap!!! _blir spennede med termin i forhold til storebror da[:)]

Sign!

ORIGINAL: *trinemor*

Gratulerer så mye [:D]

Kan bli akkurat 3 år i mellom barna dine da ja [:)]

Gratulerer!

ORIGINAL: *trinemor*

Gratulerer så mye [:D]

Kan bli akkurat 3 år i mellom barna dine da ja [:)]

Tusen takk:-D dette blir spennende :-D føles som en evighet siden sist...
Nettopp funnet det ut og har allerede skrevet handleliste over hva vi trenger;-) hehe en smule gira kanskje? :-) hehe

Gratulerer så masse![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Cicilie85

Tusen takk:-D dette blir spennende :-D føles som en evighet siden sist...
Nettopp funnet det ut og har allerede skrevet handleliste over hva vi trenger;-) hehe en smule gira kanskje? :-) hehe

Hehe, alt jeg kunne kjøpe uten å vite kjønn kjøpte jeg i uke 5.[8D] Skal vi ikke bare kalle det ønskebarn?[:D][;)]

Absolutt :-) denne gangen skal jeg ikke kjøpe 3 hjuling.. :-P noen tips om hvilken emmaljunga vogn som er best? ifh til pris, brukervennlighet og vekt? Takk for svar! :-)

GRATULERE SÅ MYE!
Så koselig å lese [:D][:D]

Vi har Emmaljunga Mondial Duo, kjempefornøyd med den!
Trillecomforten likte jeg best da den var bagvogn.. Men nå er den ypperlig sovevogn i barnehage!!

Gratulerer så masse!!![:D][:D][:D] Hadde selv termin samme dag med Viljar som med Linus (19 november) men gikk 5 dager over med begge så de er begge født 24 november, akkurat 2 års aldersforskjell[:)] Var kjipt akkurat den dagen jeg fødte, for fikk ikke vært med Linus på 2 årsdagen hans, men får ta det igjen på 3 årsdagen da vi skal feire 1 års dag i tillegg[:D]

hehe så arti :-) skjønner den m at du gikk glipp av 2 års dagen men han fikk seg litt av en gave da;-) storebror:-D hehe Takk takk ja :-D blir spennede og ha 2 og holde fingrene i. men d er vel en vanesak:-)

Gratulerer så mye!!! Spennende!!![:)][:)][:)]

gratulerer sååå masse. ganske greit å få de på samme dag da, når de likevel blir så tette bursdager[:)]
kan absolutt anbefale emmaljunga city cross. er alt en stor vogn er, minus den tunge vekta..så en perfekt 4 hjuling, om man ser etter standar god vogn, med lun kalesje, trekk osv.. jeg har lagt min for salg, men klarer bare ikke selge den.. så det sier vel sitt[:)]

Gratulerer så mye, og masse lykke til med svangerskapet!! [:)][:)]

gratulerer så masse [:D] er kjempe fornøyd med emmaljunga city cross! veldig god vogn og man kommer seg fram overalt med den... spesielt god å ha nå når det er snø [;)]

Back
Topp