Jeg er gravid

twoofakind

Flørter med forumet
På mandag tok jeg en test, som var veldig positiv, natt til tirsdag tok jeg en til og på morgenen på tirsdag.som var like postive... Det var så uvirkelig,men vi ble jo veldig glade for den nyheten[:)]
Jeg har regna ut at termin er ca 23 mars 06. Så mye som spinner rundt i hodet mitt.
Samboeren min vil vente med å si det t familien. Han er litt redd, men jeg vil jo. Noen som opplever det samme her?
Gruer meg til å si det til sjefen. Er ny i jobb og burde si det snart pga at jeg jobber med røntgenstråler og giftige stoffer...
Har ikke lege time før 19 august. ca 9 uker på vei eller noe.
Ville bare fortelle denne nyheten og ønske dere som prøver lykke til[;)]
Klem fra Lillego

termin er ca 22 mars, så forskjellige alle de terminkalkulatorene. Skjønner ikke helt...

Heeeei!!!!

[:D] G R A T U L E R E R [:D]

Så utrolig gøy! Jeg fikk også konstantert det på mandag at jeg var gravid, etter x antall tester! Kjempeglad på dine vegne.. Jeg har lagt meg til termin mars, eller noe sånn.. se etter meg der da vel!

Lykke til videre [:D]

Ville bare GRATULERE[:)]

hÅPER DET SMITTER VIA PC-EN[;)]

Hei vi sa det til familien, og jobb når jeg var ca 6 uker på vei. Det er ikke lett å tie, og hvis det skulle skje noe så har du mer støtte rundt deg. Lykke til i hvertfall.
Klem

Vil bare gratulere så mye og ønske lykke til!![;)]

Hei,og gratulerer så masse [:D]

Vi sa det med en gang vi,klarer ikke å gå og holde det inne..men fortalte det til oldeforeldre (min farmor og farfar) først i dag...Nettopp på grunn av at vi var litt redde og ikke ville at de gamle skulle bli triste , hvis det skjedde noe.

Lykke til med å finne ut om dere skal fortelle det eller vente :D

Gratulerer så masse! Kjempekjekt! [:D]

Termindato varierer alt etter hvor lang mens-syklus du har. Hvor mange dager mellom 1.dag i første mens og 1.dag i neste mens.

hei lillego.

gratulere så mye......[:D][:D][:D]

lykke til på ferden[;)]

G R A T U L E R E R[;)] skulle ønske dette var en smittsom sykdom jeg.....LYKKE TIL!

Gratulere da![:)] Hygeli med en sånn nyhet![:D]

Søsteren min fortalte det tidlig i svangerskapet til meg og min eldre søster, tre uker etterpå mistet hun barnet:( Ikke at du ikke skal si det, det er jo en kjempenyhet, og veldi arti for deg som nettopp har blitt gravid, men litt vikti å tenke over det som kan skje. Søsteren min har mistet to ganger på 6mnd.. Mens min eldre søster fortalte det like tidli, og med henne gikk det bra, og jeg har en nevø på 2 år, som jeg mener er verdens skjønneste!![:)][:D] VIRKELI[:D]

grattis og lykke til :)[:D]

Tusen tusen takk[:)] jeg skal prøve å sende så mange babyfrø jeg kan til dere, hehe...
Det blir nok dere snart å[;)]
Har fortalt det til min familie nå, de er veldig glade. Mamma er i 100 fordi hun skal bli bestemor til 2, broren min skal ha i desember så det blir 3 mnd forskjell mellom barna våre[;)]
Så er det samboeren min sine foreldre igjen. Men det går sikkert bra...
Klem

Back
Topp