V
Veronikapriva
Guest
Hurra!! Fortalte til familie og nære venner for noen dager siden, gikk ut med nyheten offentlig i morges 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk skal du ha!Wow. Gratulerer! Hvor langt er du på vei? Vi har tenkt å gjøre det offentlig i bryllupet vårtTør ikke før siden jeg har mista flere ganger.
Tusen takkGratulerer så myehvor langt er du på vei?
Takk skal du ha!Det blir nok stas å fortelle i bryllupet, har et ønske om å gjøre det selv engang i fremtiden! Har mistet to ganger selv, uff!
Jo, fordi jeg hadde flere som spekulerte på om jeg var gravid, haha! Jeg har snakket rundt med de som har trodd jeg har vært gravid om at vi ville prøve, så de ikke skulle "spekulere". Men så bestemte vi oss for å annonsere detHadde ikke du et innlegg igår eller tidligere idag om at du hadde hatt sex i går og lurte på hvor fort en test kunne vise postivt eller klart negativt? Eller tar jeg helt feil?
Uansett, gratulerer så mye![]()
Jo, fordi jeg hadde flere som spekulerte på om jeg var gravid, haha! Jeg har snakket rundt med de som har trodd jeg har vært gravid om at vi ville prøve, så de ikke skulle "spekulere". Men så bestemte vi oss for å annonsere detTusen takk!
Gratulerer så myeHurra!! Fortalte til familie og nære venner for noen dager siden, gikk ut med nyheten offentlig i morges![]()