Jeg er GRAVID!!!!

håperpåettmirakel

Glad i forumet
Herregud, etter tre pr med prøving hadde jeg nesten gitt opp håpet litt, men nå på vår andre Ivf runde satt det. Tatt masse tester, alle positive, men klarte ikke tro det før hun på Riksen gratulerte meg når jeg ringte i går... Vet fortsatt ikke om det har gått helt opp for meg da, men det kommer vel etterhvert...

Det er så gøy!! Gratulerer!

Jeg fikk innkalling til ordinær UL i dag, og fikk tårer i øynene fordi jeg ble så glad:-) Det føles fortsatt helt uvirkelig!

Jeg skal på tidlig ul den 20 juli, fordi det er prøverør. Kanskje det føles mer virkelig da ;)

Blir straks mer virkelig når man er på ul ja! For min del løsnet det først i uke 9 - for da så man at det var en minibaby som faktisk lå å sprella inni der ;)

Gratulerer igjen :)

Ååå, gratulerer!! Så gøy! :)

Tror også at det føles mer virkelig etter UL (gravid på 3 IVF her og).
Nyyyyt dagene frem til da, håper de blir riktig gode! :) :) :)

Gratulerer såååå mye! Jeg blir like glad hver gang en av dere jentene kan flytte inn hit. Håper du får et kjempefint svangerskap i månedene fremover! :)

Tusen takk, bortsett fra at jeg er ekstrem kvalm og ikke orker å gjøre noe særlig, har jeg det helt supert. Kan ikke huske sist jeg var så glad, vil bare at tiden skal gå litt fortere. Gleder meg til å få mage og at folk spør og ikke minst sparkene ;)
Fikk spørsmålet alt i går da, men det var av ei som vet vi har prøvd og nå synes hun nok jeg har sett litt pjusk ut noen dager... He he.. Også kom jeg med bilsyk armbåndene mine i går ;)

Gratulerer så mye:)

Gratulerer :)

Gratulerer så mye!! Så bra dere har klart det ☺️ Lykke til videre!

Back
Topp