Jeg er gravid!

ImageUploadedByBV Forum1371284081.338569.jpg

gratulere <3

Gratulere :)

Lengter etter å bli gravid ♥

:thumleft :wav gratulere så masse

Tusen takk jenter ❤

kan jeg spørre om du har noen symptomer du?
hvilken rugedag testet du positivt på?
jeg er så nervøs...og lyst å teste men er for tidlig enda for meg...hehe

Gratulerer så mye :D

Gratulerer så mye :-) Det samme med oss, nesten 4 års prøving og spiren satt på 6.forsøk:-) Hvor hører du til? Jeg hadde tre + ett frys på Medicus. Nå hører vi til St.Olav, full klaff på 2.forsøk der!

Gratulerer så mye :) Det samme med oss, nesten 4 års prøving og spiren satt på 6.forsøk:) Hvor hører du til? Jeg hadde tre + ett frys på Medicus. Nå hører vi til St.Olav, full klaff på 2.forsøk der!

Må absurde spørre da vi skal til medicus, var det jobben dei gjorde som gjorde at det ikke gikk? Fikk dere andre medisiner ect når dere byttet? Vi reiser i morgen å skal ha uttak på onsdag hvis alt går som det skal:)

Må absurde spørre da vi skal til medicus, var det jobben dei gjorde som gjorde at det ikke gikk? Fikk dere andre medisiner ect når dere byttet? Vi reiser i morgen å skal ha uttak på onsdag hvis alt går som det skal:)

Ble henvist til Medicus av fastlege, jeg vet ikke hvorfor, men antagelig pga ventetid! Syns vi fikk bra behandling der, bortsett fra at vi måtte spørre og grave for info...og det uten å vite hva vi skulle spørre om siden vi var ferske i gamet! Damene der er heelt fantastiske! Vet ikke hvorfor det ikke funket der, dvs satt inn 2 egg på siste forsøket, fikk positiv test, men mistet i uke 7 :-(
Vi byttet mest fordi vi mente vi hadde rett på forsøk i det offentlige, og det er myyyyye billigere! Hatt samme medisin begge plasser, eneste forskjell er at St.Olav har satt inn egg på 3.dagen, men Medicus på dag 2! Dette kan jo være forskjellig, men slik var det til meg iallfall! Lykke til :-)

Vi bor i Trondheim så det var igrunnen det samme hvor vi havnet....men prisen i privat er jo helt rå i forhold til offentlig...vi trodde først vi ble henvist til Medicus pga at jeg har to barn fra før! Men nå får par som har barn hjelp i det offentlige også! Mannen min har ikke barn!

Back
Topp