Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratulere så masseTusen takk jenter ❤
Jeg hadde insetting 04.06.13 og testa idagkan jeg spørre om du har noen symptomer du?
hvilken rugedag testet du positivt på?
jeg er så nervøs...og lyst å teste men er for tidlig enda for meg...hehe
Gratulerer til deg også❤ jeg hører til PorsgrunnGratulerer så myeDet samme med oss, nesten 4 års prøving og spiren satt på 6.forsøk
Hvor hører du til? Jeg hadde tre + ett frys på Medicus. Nå hører vi til St.Olav, full klaff på 2.forsøk der!
Gratulerer så myeDet samme med oss, nesten 4 års prøving og spiren satt på 6.forsøk
Hvor hører du til? Jeg hadde tre + ett frys på Medicus. Nå hører vi til St.Olav, full klaff på 2.forsøk der!
Må absurde spørre da vi skal til medicus, var det jobben dei gjorde som gjorde at det ikke gikk? Fikk dere andre medisiner ect når dere byttet? Vi reiser i morgen å skal ha uttak på onsdag hvis alt går som det skal![]()
Må absurde spørre da vi skal til medicus, var det jobben dei gjorde som gjorde at det ikke gikk? Fikk dere andre medisiner ect når dere byttet? Vi reiser i morgen å skal ha uttak på onsdag hvis alt går som det skal![]()