JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!

Christine88

Elsker forumet
HERREGUD!!!
Dette er helt sykt!!
WÆÆÆÆÆ!!! Jeg er GRAVID!!!!
Herreguuuud! Har hatt det så skikkelig på følelsen at det ikke har gått denne måneden..
Men nå i kveld testet jeg svaaakt positivt på bt! Herregud, dette er helt sinnsykt!!
Ny test i morgen tidlig! Og jeg skal kjøpe en digital en!!

Gratulerer!!!! :D Håper jeg kan joine deg i jubelen snart :D

Gratulerer så mye;-))
Hyggelig å se vi er på samme forum igjen :D

GRATULERER SÅ MYE :))))))))

MammaMJ skrev:
Gratulerer så mye;-))

Jeg har termin den 3. Juli! Trur kanskje det lurer seg et annet kjønn i magen nå.. Er i mye bedre form gitt! :-) Fått sove i natt?

MammaMJ skrev:

MammaMJ skrev:
Gratulerer så mye;-))

Jeg har termin den 3. Juli! Trur kanskje det lurer seg et annet kjønn i magen nå.. Er i mye bedre form gitt! :-) Fått sove i natt?

Så spennende! Her har jeg igen følelse på kjønn enda.. Har heller ikke noe særlig med symptomer, så er spent på de neste ukene;) Ja, har faktisk sovet utrolig godt, ligger fortsatt i sengen da:) Sambo sover og Jacob sitter i mellom oss å ser på barnetv:) skal snart på do å ta en test:D

Gratulerer så mye  Fikk også vite det i går at jeg var gravid så var jo helt i 100 hehe =) 

Gratulerer så mye med positiv test snupp<3 Håper jeg kommer etter jge også=)

Åh gratulerer!! Håper jeg også kan juble snart...

Gratulerer så mye:)

Gratulerer så mye
velkommen til juli jentene

gratulerer så masse håper jeg kommer dnart jublende etter stor klem

Gratulerer så mye!! :D

Du må gå inn på ikm 43 gruppa å si i fra ;) Gøy å se hvor mange av oss som har blirr gravide ;)

Tusen takk alle sammen:D:D:D Det har fortsatt ikke gått helt opp for meg, det er helt rart!

*LilleSpire<3* skrev:

Du må gå inn på ikm 43 gruppa å si i fra ;) Gøy å se hvor mange av oss som har blirr gravide ;)

Tusen takk!! Jeg har lett masse etter den tråden, men finner den ikke? Er jeg dum? :P

Christine88 skrev:
Tusen takk alle sammen:D:D:D Det har fortsatt ikke gått helt opp for meg, det er helt rart!

*LilleSpire<3* skrev:

Tusen takk!! Jeg har lett masse etter den tråden, men finner den ikke? Er jeg dum? :P

http://www.babyverden.no/Forum/Svangerskap-barn-og-familieliv/For-svangerskapet/3IKM-uke-433/1489183T/?page=7#reply-13768961

Ahaa, jeg ha alltid funnet den igjen på min profil, så aldri tenkt over det :P Er ikke alltid det er så lett å finne fram inne her ;)

*LilleSpire<3* skrev:

Christine88 skrev:

*LilleSpire<3* skrev:

http://www.babyverden.no/Forum/Svangerskap-barn-og-familieliv/For-svangerskapet/3IKM-uke-433/1489183T/?page=7#reply-13768961

Ahaa, jeg ha alltid funnet den igjen på min profil, så aldri tenkt over det :P Er ikke alltid det er så lett å finne fram inne her ;)

Meen, når du går inn på forum f.eks før svangerskapet, så kan du velge hvilken tråder du vil se :) F.eks: Vis tråder jeg har deltatt i :)

Back
Topp