Jeg er Gravid, men jeg er ikke overbevist..

øyensten

Flørter med forumet
Flere her inne som har de samme tanker??

Jeg er 6+3 uker påvei, og føler meg ikke gravid..
 Dette blir mitt første barn, og mine symtomer var fine til å begynne med : Ømme bryst, murring i magen, mye trøtt osv. .
 Nå har eg bare litt ømme bryst, og litt ekstra trøtt av og til...
 Begynner å lure på om det virkelig er noen der inne.. Skal til legen på mandag, vet ikke helt hva eg kan forvente meg på et vanlig lege kontor, men kanskje eg får høre hjertet.. Håper det :-)

Sånn har jeg det også "Øyensten"...Når jeg er sulten, kjenner jeg at jeg er uvel/småkvalm..

Skal til jordmor på helsestasjon til mandagen-og begynner å lure på hvorfor jeg skal det.. i og med at det ikke er vanlig å gå til kontroller/eller lege før i uke 12... Men jeg var litt overivrig!

Vet jo ikke en gang hva jeg lurer på...
*Tenkte å spør om termin i fht sykluslengde... hvordan regne ut det..!

Har du noe du lurer på, som kanskje jeg også burde lurt på... hehe..

Lykke til:)

Sannsynligvis vil nok ikke legen forsøke å lytte etter hjerteslag så tidlig, de aller fleste leger gjør ikke det før etter uke 12, har til og med hørt om mange som ikke gjør det før etter ordinær ultralyd.

Du kan jo bestille deg privat ul hvis du vil se at det er noe der inne :-)

Jeg har det akkurat som deg. Jeg har hatt litt rosa blod på papiret også... Så Kjøpte meg ny test i dag, og tok. Står enda gravid på den. Men har ikke helt fått det inn at jeg er det. Skal også til legen på mandag, så det går nok mer opp for meg da :)

Ååå eg har mange spørsmål Ingun :-)

Men mitt største ønske var vel å høre hjertelyden, men etter å ha lest hva Syrine skrev ser eg at det kan bli vanskelig å høre med det første...emoticon.

Eg skal snart reise til Bulgaria med typen for 2 uker, og eg e litt nyskjerrig på hva eg bør passe meg for o.s.v.

Men det eg tenker mest på er vel, har jeg fremdeles noe der inne?, går det bra med h*n?, og hvor langt påvei er jeg egentlig?

Anita89: Håper det går bra, leser for det meste at hvis du bare blør litt og at det ikke er mye og fortsetter, og gjerne at du ikke har noen smerter o, så går det som regel helt fint.emoticonDet går nok bra skal du se;-)

Jeg har det også slik!! Hadde det ikke vært for ingen tr og positive tester hadde jeg ikke trodd et sekund på at jeg er gravid! Finnes ikke et eneste symptom. Så må si heg gruer meg til ul den 11juli, er så redd for at de bare skal finne tom fostersekk.

Ser at denne spiren er sterkt etterlengtet, så forhåpentligvis går alt bra til 11juli.
Eg sender deg masse gode tanker, og håper på det som har slått ut positivt på g.testen vokser i deg og blir stor, frisk og sterk!! Lykket til, og ønsker gjerne å høre fra deg igjen :-)

Takk for gode tanker. Skal nok få høre når jeg har vært på ul ja!!

Back
Topp