Jeg er gravid, jeg ønsker det, men ikke mannen min!

lamelia

Flørter med forumet
Hei.

Da har jeg blitt gravid med barn nr tre og mannen min holdt på å kaste opp da jeg fortalte det til ham... Ikke planlagt og jeg var ikke klar for det, men nå som jeg sitter oppi det vil jeg beholde det...Men ikke Han
Vi skal til legen min i helgen, så håper mannen min forandrer mening. Håper jeg får være her lenger med dere. Min foreløbig termin er 8 nov :)
Jeg tror ikke jeg er i stand til å forandre på dette nå <3 !!! For meg så venter vi vårt 3 barn, en sønn eller datter, selvom alt kan jo skje, og jeg er kort på vei. Jeg vet jeg kommer til å bli knust om jeg mister denne for da vet jeg at jeg kanskje aldri vil få mitt tredje barn så hold deg inne hos meg og rug :)

Klem til dere <3

Gratulerer så masse meg svangerskapet. Her er mannen også litt lunken, eller han holder avstand pga ma i høst. Er ikke helt sikker. Men de venner seg nok på tanken. Lykke til og velkommen inn til oss:)

Gratulerer med spire i magen, leit å høre at mannen ikke er like entusiastisk:/

Hjertlig velkommen inn hit til oss november damer! :)

Gratulerer så mye med lille spira di :) Måtte den klamre seg fast til november :)

Håper mannen din mykner opp med tanken på nr. 3. Kanskje han bare trenger litt tid på seg. Bestevenninna mi sin mann brukte de første 4-5 mnd. på å venne seg til tanken og akseptere barnet i magen. I dag er han en helt super pappa og jenta er 2 år og skikkelig pappajente :)

Det er litt annerledes for menn. For dem er alt litt abstrakt før ungen faktisk ligger på brystet. Det er jo ikke de som går gravide, kjenner ubehag eller den voksende magen. De vet ikke hva det innebærer å gå gravid og kjenne liv hver dag. 

Håper at alt ordner seg for deg/dere :)

Gratulere :) sånn var det her og, han ville at jeg skulle ta abort. Men der er jeg veldig striks og sa nei. Nå etter to uker så ser det ut til han har vendt seg til tanken :) Lykke til :)

Ja nå går det fremover, vi beholder det selvom det har vært vanskelig for mannen å godta. Veldig vanskelig for meg også når han har vært så sint. Men heldigvis nå går det fremover :) Nå begynner jeg å glede meg :)

Så godt å høre!
Jeg kan ikke forestille meg hvordan det må være å være uenige om noe så vanskelig.
Masse lykke til videre, så håper jeg dere koser dere med svangerskapet og babyen som kommer i november :)

Back
Topp