Jeg er gravid i uke 8, og

Tina1

Andre møte med forumet
Jeg har nesten ikke hatt symptomer i det hele tatt. Litt trøtt, eller egentlig veldig trøtt!
Rart å være gravid uten å kjenne det, på en måte. Noen som føler det samme? Håper det fortsetter slik fram til fødselen :D:D

Det samme her.. siste uka har jeg kun vært trøtt... og har murringer innimellom :-)

Samme her, bare trøtt og sliten :)
Legen spurte om kvalme da jeg var der, måtte ærlig innrømme at jeg kunne ønske jeg bare kunne hatt en dag med det slik at jeg hadde fått det "tegnet" :p men bank i bordet, jeg klager ikke!

Symptomene har dabbet av hos meg også. Dersom jeg ikke hadde vært gravid tror jeg ikke jeg hadde tenkt at det skyldtes graviditet. Er trøtt, litt murringer og vonde bryster, men ikke sånn voldsomt som før. Og kvalmen har ikke kommet, 7+3. Det er bare 8 av 10 som får svangerskapskvalme, og jeg håper på å være en av de 20% som slipper unna ;) Har bare følt meg uggen innimellom, men det kan en jo bli uansett.

samme her er trøtt å vært litt kvalmen men ikke noe annet eller seff uteblitt mens da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

heldig dere som ikke er kvalme! Nyt det :)
1.gang var jeg konstant kvalm og kasta opp 1-2ganger dagen fra uke 6-20.. (overlevelig)
2.gang var jeg konstant kvalm fra uke6-25. men uke 7-13kasta jeg opp 30ganger dagen eller noe ;) mao innlagt på sykehus 2ganger. hadde gått ned 7kg på2uker alt av mat/drikke kom i retur... (sliter bare ved tanken enda)

denne gangen ble jeg konstant kvalm 6+4 var bare små uggen før det. fikk tabletter av legen med en gang.. men fikk bare 20 så er halvveis.. de funker kun om jeg tar de hver dag og hvis jeg hopper over 1 dag tar det 2dager før de funker igjen.. og legen anbefalte minst mulig... så..
det var min historie :p

Jeg har hatt to svangerskap med hyperemesis , lå 3-4 mnd og kastet opp på sykehus. Nå er jeg i uke 6 og har ingen symptomer bortsett fra treg mage og trøtt hele tiden. Kvalmen kom i uke 3-4 , så er nesten litt urolig for at den ikke har dukket opp nå.

Samme her , litt kvalm før frokost , og til kvelds .
Og naturlignok " voksesmerter " i livmoren , men ellers ingenting :P Deilig XD

Må si at dere som ikke er kvalme er heldige.
Her slo kvalmen inn for fullt for to uker siden. Er 8+5 nå. Sliter med å få i meg nok mat. :sick006:sick009
Har heldigvis ikke begynt å kaste opp, men det har vært nummeret før flere ganger, ekkelt å gå sånn å gulpe og føle seg helt uggen og grønn i trynet..
I tillegg er jeg ekstremt trøtt! :sleep011

Godt å se at det er flere enn meg! BANK i bordet, vil helst unngå kvalte! En venninne sv meg fikk kvalme tidlig så mulig og bekkenløsning i uke 4-5.. Tror vi er heldig jenter :oops:xsmile9

Må si at dere som ikke er kvalme er heldige.
Her slo kvalmen inn for fullt for to uker siden. Er 8+5 nå. Sliter med å få i meg nok mat. :sick006:sick009
Har heldigvis ikke begynt å kaste opp, men det har vært nummeret før flere ganger, ekkelt å gå sånn å gulpe og føle seg helt uggen og grønn i trynet..
I tillegg er jeg ekstremt trøtt! :sleep011

Huffda!!! Stakkars deg :confused:

Jeg er i uke 6 i morgen, og merker ingenting annet enn at jeg testet positivt for 2 og en halv uke siden:)

Veldig trøtt, vonde bryster og kvalme hvis det er lenge siden siste måltid. Også litt "stikking" i magen. Men sånn ellers går det ganske greit. ;)

Back
Topp