Jeg er frustrert!!

Miss Bloomwood

Glad i forumet
Jeg er frustrert på helt andre ting enn barn fortiden.

Vi vil kjøpe oss hus og vi finner ingenting!! De fleste husa her vi bor ligger på så mye mer enn det vi kan stille med pr idag og i det fleste tillfellene så er det mye å gjøre i disse husene.
Og så ser jeg på andre landlige plasser at de selger bra hus med lite å pusse opp til ufattelig mye lavere priser enn her... ( snakker da om å flytte ganske langt, men det skal vi ikke)
Horfor det er så dyrt her fatter jeg ikke og hvor folk får så mye penger til å kjøpe dissa husa fra er meg ei gåte.....

Vel kryss fingre for oss at vi finner oss et hus som vi kan by på snart i allefall...

Skjønner deg godt..
Va ikke lett den gangen heller da vi sku kjøpe hus..

Men har dok noen som kan stille som kausjonister, eller stille deres eiendom i pant e.l..så står dok sterkere.

Håper d ordner seg for dere...

Hei! Lenge siden jeg har vært her, het Helenemor! før....

Vi kjøpte jo et hus med moren min for noen år siden nå, vi eide 60% hun 40%, så ville hun flytte, å da måtte jo vi plutselig se etter noe annet og da.. Men vi fant ikke i nærheten av det huset... Det er helt håpløst.. Mulig man må vente noe år, å så kjøpe etterhvert, når egenkapitalen har steget litt.. Det var hvertfall det vi tenkte..

Men vi var litt heldige i den situasjonen her da, for banken gikk med på å kjøpe ut mamma, sånn at vi får nå leie inntekter til å dekke lånet..

Dere kunne jo kanskje kikket på hus med utleie del?? [:)] eller.... For da har man jo noen tusenlapper ekstra der da... Men ser frustrasjonen veldig...

Vi kan ta med utleiedel, men som sambo sier så har vi bodd med folk i kjelleren i 10 år og det hadde vært godt å vært helt alene i huset sitt også.
Vi har bare sett etter hus i et år så det er ikke så ille, men jeg har så lyst på eget huuuus!!!!

Back
Topp