jeg er frisk:)

x1xsnorkfrøknå

Forelsket i forumet
som tidligere fortalt har jeg gått på cipralex, kuttet de ud i påsken, å nååååååå e der ingen bivirkning jen heilt borte, å angsten e ågså vekke er litt deppa innimellom, men kim e kje d?? så grue eg meg sykt t fødselen , har 9 uker jen så skal nåkk bli lei t den tid, å da juble eg nåkk da riene starte:) lykke til alle sammen , HUSK medisiner er en god jelp til å klare å bli frisk, men du må gjøre mye selv også.....

titt titt:)
så godt å høre at du er frisk:)
kan jeg spørre åssen angst du hadde?
selv har jeg panikk angst og vegrer meg for å slutte på cipralex

hei jen, eg kan kje sei ka angst d va , men mine symtomer va en syk hjertebank høy puls svimmel susen sjelvinger,tok av 20 kg, ville vere heilt alene, brydde meg kje om sønnen min en gang, men alt e vekke nå,. men min anbefalning e at du trappppppppe veldigt gradvis ned, bruke god tid, du har jo ei stund på deg enda, tenk slik. at du tar abstinensene istedenfor ungen, men husk at du ska kje slutte viss du kje føler deg klar for d, da e d lett å gå på en smell jen,lykke til:)

jeg har sluttet før og det funket ikke, så det er ikke et alternativ for meg nå. det tørr jeg ikke.
godt å høre at du er mye bedre:)

jeg går også på cipralex. legen sa det va greit at jeg gikk -på de.. han hadde snakket med fødselsoverlege. Hadde fødselsdepresjon med nr.1 og er redd for tilbakefall...

Back
Topp