Jeg er forelsket!

~Blikk~

Elsker forumet
Da har vi vært på ultralyd, herlighet jeg er så forelsket!
Alt med den lille var helt perfekt, helt perfekt! Kan ikke bli bedre enn det. 
Morkaka mi ligger forran, så ikke så rart at jeg føler jeg for det meste kjenner bevegelse, men ikke alt for mange tydelige spark.

Vi hadde med et kort uldama kunne skrive ned kjønnet hvis hun så hva som bor i magen.
Hun kunne med 95% sikkerhet si at hun så kjønnet (kan ikke fatte og begripe at det var mulig!). Hun skrev ned på kortet og limte godt igjen.

Inni kortet skrev hun:

Så jeg tok feil, det var ikke ei jente, men en liten pike. Jeg gråt som bare det, en liten pike, PIKEemoticon

Her er mirakelpiken vår

Gratulerer med jente i magen:)

å så herlig.. og så morsom måte å gjøre det på. Hvor lang tid tok det før dere åpna kortet??? hehe

Gratulerer så mye med den lillen piken

Så herlig:)!!! Gratulerer med ei lita jente i magen 

Så koseligemoticon  Gratulerer så masse med en perfekt liten pike i magen!

Gratulerer så mye med en liten pike i magen <3 <3

Åå, så koselig! Tenk å få en av hvert da :-D
Kjenner jeg bare blir mer og mer nysgjerrig når jeg leser at dere har fått vite kjønn.. Selv om vi ikke skal vite det tar jeg meg selv i å studere bildene deres for å sammenligne.. Heldigvis er jeg ingen UL-tyder, så det får være en overraskelse til i høst ;)

Ååååå, så herlig  Gratulerer så mye :0) Kjempe stas. Jeg har også vært på UL i dag, og fått vite kjønn... ;)

Kjempekoselig!;D Da stemte j omagefølelsen din bra da! Var d ikke du som var fast bestemt på at d hva jente du skulle ha?:p hehe

Gleder meg til min tur 23 mai:)

Tussen80 skrev:
å så herlig.. og så morsom måte å gjøre det på. Hvor lang tid tok det før dere åpna kortet??? hehe

Gratulerer så mye med den lillen piken

Hehe, vi åpnet det i bilen for mannen skulle rett på jobb og jobbe til sent i dag, hvis ikke skulle vi åpnet det et litt koseligere sted

marihewn skrev:
Kjempekoselig!;D Da stemte j omagefølelsen din bra da! Var d ikke du som var fast bestemt på at d hva jente du skulle ha?:p hehe

Gleder meg til min tur 23 mai:)

Ja, magefølelsen stemte veldig Du har så masse å glede deg til!!

Så koselig med en liten pike :)
Jeg har også UL på SØF, håper de ser hva som gjemmer seg hos meg også :)

Smulan* skrev:
Så koselig med en liten pike :)
Jeg har også UL på SØF, håper de ser hva som gjemmer seg hos meg også :)

Jeg var overbevist når jeg lå der at hun ikke kom til å se det. Hun sa også at babyen lå vanskelig til, så hun leita en stund. Jeg trodde hun ga opp og bare sjekket andre ting, men så sa hun at hun var 95% sikkert, så da ble jeg helt satt ut! Hun brukte lang tid på hele ul'n, det var utrolig fint! Gled deg masse!!!

Gratulerer med jente i vente :) :) Så koselig!! :) :)

Back
Topp