Jeg er f*** meg sjokkert!!

Sommerfugl79

Elsker forumet
Var på Kiwi på Jessheim i sta og en fyr som stod parkert ved siden av meg kom ut fra butikken.
Han hadde med seg en sønn på ca 2-2,5 år. Barnesetet står bak pasasjer setet og jeg blir overasket når fyren setter seg inni bilen og lar ungen stå utenfor bilen. Så tar han tak i ungen, lemper han over i pasasjer setet og kjører UTEN å en gang sette på han noe belte!!
Hva faen??? Jeg ble så paff at jeg faktisk begynte å følge etter bilen for å se hvor langt han egentlig skulle. Jeg kjørte vel i 5 min før han tok av inn til ett boligfelt og jeg vurderte seriøst å slenge meg etter for å fortelle han hvor sykt det der var... Begynte å tenke at han kunne jo være klin gæærn, så jeg ombestemte meg og snudde.
Du som bor ved algarheim og kjører en mørk grønn/turkis bil! FY SKAM DEG!!!!!! At det går ann! Barnesetet var i bilen, snakk om forbanna latskap!! Fytti katta!
ER seriøst sjokkert her jeg sitter nå!

Ja, det skulle du gjort.

ORIGINAL: Lissyjane

Du tror vel ikke seriøst at han sitter her inne og klør seg? Siden du like god var på vei etter han,så kunne du vel tatt bilnummeret og tipset politiet[;)]

Burde ha gjort det, men jeg hadde 5-6 biler foran meg og hvordan skulle jeg fått til det? Ikk hadde jeg med telefon heller... Så det blir litt vanskelig eller? Og nei jeg tror IKKE han sitter her inne, men kanskje dama hans gjør det? Hvor mange er det egentlig på Jessheim med en grønn-nesten turkis bil?

ORIGINAL: DivaX

Du tror vel ikke seriøst at han sitter her inne og klør seg? Siden du like god var på vei etter han,så kunne du vel tatt bilnummeret og tipset politiet[;)]

Burde ha gjort det, men jeg hadde 5-6 biler foran meg og hvordan skulle jeg fått til det? Ikk hadde jeg med telefon heller... Så det blir litt vanskelig eller? Og nei jeg tror IKKE han sitter her inne, men kanskje dama hans gjør det? Hvor mange er det egentlig på Jessheim med en grønn-nesten turkis bil?

Nei du det har jeg ingen formening om[;)] Men jeg tror nok hvis dette er vanlig prosedye for ham så har hun sett ham[;)] Men kan ikke si det sjokkerer meg. Er jo flere sånne tråder i uken. Egentlig så skulle noen tipset media om å lage reklamefilmer om hva som skjer når man ikke sikrer ungene. Jeg blir bare oppgitt nå jeg. Jeg klarer bare ikke skjønne hva de tenker med.

det har jeg faktisk spurt trygg trafikk om - og svaret jeg fikk var at de ikke hadde penger til det.. de får ikke bevilget penger til reklame..

Å himmel å hav.. vis vi skal drive å bry oss om alle sånne tilfeller så burde vi snart lage vår egen Babyverden politi og gå og ta alle som gjør sånt å håpe det hjelper.. for det er jaggu ikke få slike tilfeller vær dag..!!

ORIGINAL: bling87

Å himmel å hav.. vis vi skal drive å bry oss om alle sånne tilfeller så burde vi snart lage vår egen Babyverden politi og gå og ta alle som gjør sånt å håpe det hjelper.. for det er jaggu ikke få slike tilfeller vær dag..!!

skal vi slutte å bry oss da eller?

"hurra for det engasjerte samfunnet" [8|]

Jeg er like sjokkert av at en del her inne faktisk driter i det og tar så lett på det. Jeg synes det er helt sinnsykt. Kunne aldri falt meg inn å gjøre noe sånt og ble seriøst sjokka når jeg så det.
Hvis den bilen hadde kræsja så hadde den ungen stupt igjennom front vinduet.
Det er sinnsykt uansvarlig og man setter ungen sin i fare og jeg vil dra det så langt som at man faktisk gir faen i ungen sin nå man gjør noe sånt. Hårreisende...[8|]
Det er sjeldent jeg reagerer kraftig på ting, men denne reagerte jeg kraftig på.

Back
Topp