Jeg er et troll...

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
I dag har hormonene virkelig løpt løpsk. Tror jeg har glefset til alle som har snakka til meg i dag.
Samboer har vært en helt og tatt seg av guttene fordi jeg har vært trøtt og dårlig, likevel vil jeg bare at han skal la meg være i fred. Bah.
Flere som sliter med hormonene??
 
Jeg er ikke så sinna, men tar igjen alt på følsom fronten!

Griner for ALT! Good things and bad:)
Stakkars mennesker rundt meg!!
 
Jeg er ikke så sinna, men tar igjen alt på følsom fronten!

Griner for ALT! Good things and bad:)
Stakkars mennesker rundt meg!!
De hormonene er ikke alltid like grei!!
 
Oh yes, kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din og jeg blir like sint på meg selv hver gang, men klarer bare ikke å styre det :O fryktelig frustrerende! Tror jeg sier unnskyld til gubben minst 10 ganger enkelte dager>.<
 
Mannen min fortalt e meg akkurat at han ikke syns jeg er hormonell, det syns han faktisk ikke sia svangerskap heller. Og jeg blir jo så glad for å høre det ♡

Lettrørt er jeg, men ikke følsom og går som en yoyo i humør :)
 
Jeg er ikke så sinna, men tar igjen alt på følsom fronten!

Griner for ALT! Good things and bad:)
Stakkars mennesker rundt meg!!

Me too!! Veldig lettrørt for tida!

"Ååå hu dama i kassa smilte sånn til meg...snufs"

"Du er verdens beste lærer" "åååå tusen takk...snufs snufs"
 
Kjenner meg veldig godt igjen! Eksploderer i ene øyeblikket og sipper i det neste :rolleyes: jobber også i hjemmesykepleien og merker at jeg ikkje klarer å svelge like mange kameler som vanlig :p
 
Oh yes, kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din og jeg blir like sint på meg selv hver gang, men klarer bare ikke å styre det :O fryktelig frustrerende! Tror jeg sier unnskyld til gubben minst 10 ganger enkelte dager>.<
Godt det ikke bare er meg :) føler meg skikkelig fæl
 
Kjenner meg veldig godt igjen! Eksploderer i ene øyeblikket og sipper i det neste :rolleyes: jobber også i hjemmesykepleien og merker at jeg ikkje klarer å svelge like mange kameler som vanlig :p
Nei de kamelene begynner å bli rimelig vanskelig å svelge :p
 
Merker tårene kommer for ingenting. Kan være pga en reklame på tv eller artikkel. Men kan også irritere meg over gubben spesielt og at han må lufte hunden 3-4 ganger daglig (den bor ikke hos oss så går utrolig mye tid vekk i kjøring og alt må planlegges rundt at han skal lufte hunden).
 
Merker tårene kommer for ingenting. Kan være pga en reklame på tv eller artikkel. Men kan også irritere meg over gubben spesielt og at han må lufte hunden 3-4 ganger daglig (den bor ikke hos oss så går utrolig mye tid vekk i kjøring og alt må planlegges rundt at han skal lufte hunden).
Godt at ikke det bare er meg som blir irritert på gubben!!!
 
I dag har hormonene virkelig løpt løpsk. Tror jeg har glefset til alle som har snakka til meg i dag.
Samboer har vært en helt og tatt seg av guttene fordi jeg har vært trøtt og dårlig, likevel vil jeg bare at han skal la meg være i fred. Bah.
Flere som sliter med hormonene??

Sier bare velkommen i klubben :p gleder meg til å komme i balanse igjen :)
 
Back
Topp