Jeg er et monster..

Momofmany

Forumet er livet
Blir helt flau over meg selv, når humørsvingingene raser som verst er jeg så usaklig og barnslig som det går an, sambo har heldigvis lært seg å forlate rommet når tornadoen er igang.. I går la han seg tidlig slik jeg fikk rase i fred heh.. Noen som kjenner seg igjen?!  Etterpåklokskapen er så pinlig, sier jo unskyld hver gang men uff så teit man føler seg!!.. Er samtidig i redemodus med forbud mot å vaske eller bøye kroppen gjør man jaggu frustrert det også![:@]

Kjenner meg igjen! Fikk sånn i går kveld jeg og. Gikk bare å la meg jeg. [:)]

He,he.. Høres kjent ut her også! [:D]

Kjenner meg nok litt igjen[:-]
Har heldigvis en veldig tålmodig mann da[:)]

Kjenner meg godt igjen, heldigvis så kommer de ikke så ofte..

Er selv en tikkende bombe for tiden!! Så sambo får gjennom gå.. Men jeg har forklart han at det for det meste er hormorner og at jeg rett og slett ikke greier å dy meg.. Men han er heldigvis begynt å skjønne meg litt bedre nå og kan ta meg med en klype salt[:'(] Skal to for å lage en baby,så litt får han tåle også[:D]

Hehe... Vet åssen det føles, men jeg har faktisk klart å unngå de verste utbruddene. Humøret er jevnt over helt fint for min del... Kanskje hormonene mine ikke funker som de skal?! [8|]

Har faktisk vært ganske så kånet for dette vi, men hadde et utbrudd i begynnelsen av sv.skapet, også har jeg hatt i dag..

Følt meg som det gravid-monsteret!!

Heldigvis er det over nå.. ihvertfall sinnet og irritasjonen da. :)

Føler ikke for å rase så veldig mye, men blir fort litt frekkis da og skaper mange pinlige situasjoner som jeg ikke helt skjøner hvorfor jeg satte igang [8|] Håper gubbene holder ut med oss [;)]

Back
Topp