Jeg er et geni

hissigproppen

Forumet er livet
Jeg skal strikke babyteppe til min kommende niese/nevø, og bladde litt i oppskriften mens mamma stod ved siden av meg. Hadde funnet frem den enkleste og det sto: "legg opp med frg 1, 165 m på p nr 5".

Så da spør jeg mamma "Hvordan vet man at man har lagt opp 165 meter tråd da??" [8|][8|]
Fikk et litt dumt blikk med påfølgende "Det er MASKER jenta mi"[8D][:D]

*Fnis* [:D] Meter, masker... Samma det vel hihi! [:)]

hahahaha! noe sånt kunne jeg og funnet på å spurt om [;)]

jeg har gitt opp strikking jeg, for jeg synes de oppskriftene er så himla vanskelige- ja- til og med de enkle! har kjempe kjempe lyst til å lære meg å strikke, men tror ikke strikking er for meg. gud veit jeg har prøvd maaange ganger!

ORIGINAL: Linda og Peanut

hahahaha! noe sånt kunne jeg og funnet på å spurt om [;)]

jeg har gitt opp strikking jeg, for jeg synes de oppskriftene er så himla vanskelige- ja- til og med de enkle! har kjempe kjempe lyst til å lære meg å strikke, men tror ikke strikking er for meg. gud veit jeg har prøvd maaange ganger!

Jeg kan rett og vrang (tror jeg, det finner jeg fort ut, for nå skal jeg lage prøvelapp [:D])

Pappa har nesten strikket en genser (tidsfordriv da han sluttet å røyke), så han har hjulpet meg å finne en jeg kan klare.
Vi googlet perlestrikk, og det var bare annenhver rett og vrang og motsatt på neste pinne (får se om jeg får det til).

Kjøpte meg et hefte, og noe garn for nesten et år siden, men tar det frem nå.
Der er det til og med oppskrifter som heter "Superenkle", hehe.

Back
Topp