Jeg er engstelig

linusisvingen

Forumet er livet
I går ettermiddag oppdaga jeg litt brunlig utflod,og er utrolig redd. Jeg har ingen murringer eller smerter,så det er et godt tegn iallfall...men syns samtidig at jeg kjenner mindre av de symptomene jeg har hatt:-( Er jeg i ferd med å oppleve min største frykt 2 ganger på rad???

Huff, ikke lett og vite.. Jeg har murring i magen/korsryggen i dag.. Litt små skeptisk jeg også!! Krysser fingrene for oss begge jeg

linusisvingen skrev:
I går ettermiddag oppdaga jeg litt brunlig utflod,og er utrolig redd. Jeg har ingen murringer eller smerter,så det er et godt tegn iallfall...men syns samtidig at jeg kjenner mindre av de symptomene jeg har hatt:-( Er jeg i ferd med å oppleve min største frykt 2 ganger på rad???

Det går nok så bra! =)
Du har vær så god å holde meg med selskap  frem til september..du og spiren din.

Krysser alt jeg har..er jo normalt med litt blødning i starten, men skjønner godt at du er nervøs etter juni forumet :S
Bestill en time til lege eller gynekolog..så kan dem se om livmorhalsen er lukket eller begynt å åpne seg.
Masse lykke til..og mange klemmer fra meg =)

Detta går så bra

Brunt utflod behøver ikke å bety noe, tvit vi, det går nok bra skal du se :-)

Det har kommet litt mer blod nå,men ikke så mye... Får prøve å komme meg ned på legekontoret I morgen og få tatt en hcg prøve,jeg orker ikke å gå og vente helt til ul den 20.

Back
Topp