jeg er en superslanker

TauZa

Forumet er livet
bare så dere vet det. har gått ned 4.3 kg på 3 uker[:)]

[:D][:D]

jeg går på roede. spiser 5-6 måltider om dagen 1900-2000 kcal per dag og prøver å gjøre en aktivitet hver dag.

Kjempe flott

wow, flink du er[:D][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

WOW!!!! Imponert!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Kjempe flott

[:D]

WOW[:)][:)][:)][:)][:)]

Hadde jeg også bare vært så flink[:)]

Så til sommeren kommer det mange bikinibilder fra deg[;)]

ORIGINAL: *Maik1*

WOW[:)][:)][:)][:)][:)]

Hadde jeg også bare vært så flink[:)]

Så til sommeren kommer det mange bikinibilder fra deg[;)]

særlig.. hahah. da henger all strekkmerkehuden som løse filler rundt meg.. og puppene har blittt til tunge hundeører..

flinka[:D] stå på!

roede er den eneste slankeprosjektet jeg har trua på[;)] bortsett fra å leve normalt og røre seg[:-]

ORIGINAL: chrichri

roede er den eneste slankeprosjektet jeg har trua på[;)] bortsett fra å leve normalt og røre seg[:-]

Det er jo det roede går ut på... å spise vanlig sunn mat og røre seg mer. Klart at denne kaloritellingen kan gå til hode på noen og virker manisk kanskje for de som ikke er inni det. Jeg mener det er viktigst de første ukene før en har trent opp øyemålet.

åå så flink du er.. det må jeg si[;)] tenkte kanskje jeg skulle slenge meg på den kuren jeg også men er litt usikker pga tellinga.. redd det skal gå i hode på meg[8|]

Så flink du er[:D]

ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: chrichri

Det er jo det roede går ut på... å spise vanlig sunn mat og røre seg mer. Klart at denne kaloritellingen kan gå til hode på noen og virker manisk kanskje for de som ikke er inni det. Jeg mener det er viktigst de første ukene før en har trent opp øyemålet.

var d jeg prøvde å si,hehe... ikke eller, men det å leve normalt!

Du er kjempef link Tauza!!

Jeg har ofte tenkt på roede ja... men jeg er redd for at det ikke vil hjelpe meg noe... tror ikke jeg ville holdt ut/giddet. Så jeg fortsetter å kutte ned på det jeg spiser og trene og trene mer... vekten kan veldig gjerne snart begynne å vise endret tall...[>:][>:]

så bra! jeg har gått ned ca 2 kg siste mnd! ikke fått trent så mye som jeg tenkte pga halsbetennelse og influensa. men nå trener jeg masse. herlig[:D]

Godt jobba! Har slanka meg en god del selv også. -15 kg siden oktober, på lavkarbo..
Funker best for meg det da, siden en kan spise seg mett og slipper å telle kalorier. Mye egg og bacon på meg!

Back
Topp