har hatt en dritt dag i dag,så plutselig fikk jeg det føre meg at jeg like godt kunne ta en test og bli enda dårligere i humør,testen ble faktisk svak positiv er på rugedag 9,men så gikk jeg på toalette et par timer etterpå og da syns jeg at jeg kunne se antydning til litt brunlig utflod fikk helt hetta så jeg dytta dopapire litt opp og da var det antydning til litt blod.så nå klarer jeg ihvertfall ikke og tenke positiv,og tusen tanker surrer i hode mitt nå,har hatt en sa og en kjemisk graviditet så nå går nok dette også rett vest[:@][:@][:@][:@]trodde ikke tr kunne komme når jeg går på progynova??
da har jeg tatt en tlf til hausken,kunne få tr selv om en går på progynova.men cyclogesten kunne gjør det slik at slimhinnene ble såre og da kunne en få en liten blødning[:D][:D]har ikke sett antydning til noe rødt i dag,så nå venter jeg med og teste til tirsdag[&o][&o][&o]
da har jeg tatt en tlf til hausken,kunne få tr selv om en går på progynova.men cyclogesten kunne gjør det slik at slimhinnene ble såre og da kunne en få en liten blødning[:D][:D]har ikke sett antydning til noe rødt i dag,så nå venter jeg med og teste til tirsdag[&o][&o][&o]