jeg er en stor idiot..OPPDATERT.

t.t.h.

Elsker forumet
har hatt en dritt dag i dag,så plutselig fikk jeg det føre meg at jeg like godt kunne ta en test og bli enda dårligere i humør,testen ble faktisk svak positiv er på rugedag 9,men så gikk jeg på toalette et par timer etterpå og da syns jeg at jeg kunne se antydning til litt brunlig utflod fikk helt hetta så jeg dytta dopapire litt opp og da var det antydning til litt blod.så nå klarer jeg ihvertfall ikke og tenke positiv,og tusen tanker surrer i hode mitt nå,har hatt en sa og en kjemisk graviditet så nå går nok dette også rett vest[:@][:@][:@][:@]trodde ikke tr kunne komme når jeg går på progynova??

da har jeg tatt en tlf til hausken,kunne få tr selv om en går på progynova.men cyclogesten kunne gjør det slik at slimhinnene ble såre og da kunne en få en liten blødning[:D][:D]har ikke sett antydning til noe rødt i dag,så nå venter jeg med og teste til tirsdag[&o][&o][&o]

ORIGINAL: ElinR

jeg trodde heller ikke at tr kunne komme når man tar progynova...syns huske klinikken sa d til meg...men er ikke småblødn en bivirkning tro??? les pakn.vedlegget, krysser fortsatt for deg jeg[:)]

Håper den svake testen blir sterkere jeg [;)][;)][;)]

Jeg fikk beskjed fra klinikken at jeg skulle overse litt blod i rugeperioden for det kunne være bivirkninger av medisinene. Krysser fingrene for at testen blir sterkere og sterkere og at du har en spire som vokser seg stor og sterk i magen din!![:D][:D]

ORIGINAL: fano

Håper den svake testen blir sterkere jeg [;)][;)][;)]

det fortjenar du no! Kryssar fingrane her[:)]

håper små blødningen bare er i fra medisinene som de andre sier ovenfor her. blir spennende vente tid dette for deg

tror du er gravid jeg[;)]
ikke gi opp håpet enda!!!

ElinR: har lest bivirkningene på progynova og der står det faktisk småblødninger,og sporblødninger som en bivirkning[;)][;)]tusen takk for oppmuntringene[;)][;)]

tusen takk til dere alle fantastiske jentene her inne[;)][;)]

bet: hehe ja tror vi venter et par dager begge 2[:D][:D][:D]tror jeg tar en test i morgen[:D][:D]

Trudde og at mensen ikkje kommer når du går på progynova.

Eg og fekk litt rødt og så brunlig utflod, og eg var gravid[;)] Det kan jo væra mange årsaker til litt blødning, og dei fleste er ikkje skumle.

Krysser alt for sterkare test etter kvart!!!

Håper på sterkere strek snart[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Håper på sterkere strek snart[:)]

ja de er kjempe hærlige[;)][;)]hvordan går det med deg??skal du teste igjen i morgen?tror jeg venter til tirsdag[;)][;)]

det er jo kjempe bra[:D][:D][:D]blir spennende daer for oss 2,håper så inderlig at spiren klorer seg fast og blir der i ca 9 mnd[:D][:D]du må oppdatere når du har tatt test[;)][;)][;)]lykke til.

Oioi, eg hadde en blødning, brunlig utflod på dag 9, testa svaakt positivt på ettermiddagen på dag 11, og KLART positivt på morgenurin på dag 12[8D]

Krysser fingre for at det er en slags festeblødning t.t.h!!!

miss: takk takk[;)][;)][;)]satser på at jeg også får en positiv test på dag 12[;)][;)][;)]og at det er festeblødning[:D][:D][:D]

Back
Topp