jeg er en stolt mor :D

humletumle

Forelsket i forumet
Jeg er så stolt av å være mamma til en sååå flink og god gutt! :D

Jeg ELSKER å være mamma til min lille Even :)

Han leker og styrer dagen lang, han er god til å spise, han elsker å kose med dem han er glad i, han er kjempe fornøyd med å få dra til barnehagen hver dag!
Han går, han skravler og forstår det jeg sier til han :D
Det er bare HÆÆÆRLIG å være mamma!

Han sjarmerer alle rundt seg med sitt yndige vesen og sin lune humor :)

Han er så fornøyd og glad og det gjør med så varm i hjertet at jeg må bare få det ut!! :)

Nå er han i barnehagen å koser seg og lærer å leke med andre barn. Han lærer seg å bli selvstendig og ikke såååå avhengig av mamman og pappan sin. Han kytter seg til andre. Det er så godt å se at han er tillitsfull og nysgjerrig på verden! :)
Gleeeeder meg til å hente han seinere! :)

Ha en fin dag jenter! :D

Vet du... det er akuratt som jeg skulle skrevet det selv!! Det er en så deilig følelse, og jeg synes det er så forferdelig trist at ikke alle får oppleve det..

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

HERLIG!! Det er fantastisk at vi er så heldige å har så fantastiske barn!!! 

Ikke noe baby enda?? Venter i spenning!!

iiiingen barn på meg enda :) men Perle84 har født i dag :D

Fikk melding av henne at alt hadde gått veldig fort etter at de hadde tatt vannet:) og de fikk en liten gutt :)
skal ta akupunktur på søndag, termin mandag. sist startet fødselen etter akupunktur, så jeg er kjempe spent!! :D

Ja det er virkelig herlig. Jeg føler det på samme måte! 

humletumle skrev:
iiiingen barn på meg enda :) men Perle84 har født i dag :D

Fikk melding av henne at alt hadde gått veldig fort etter at de hadde tatt vannet:) og de fikk en liten gutt :)
skal ta akupunktur på søndag, termin mandag. sist startet fødselen etter akupunktur, så jeg er kjempe spent!! :D

Så koselig at hun har født! Du får hilse og gratulere så mye.

Lykke til med akupunkturen da, håper at det samme skjer igjen. :) 

Back
Topp