Rett og slett. 
Jeg og matlysta er jo sjelden venner i dette svangerskapet og kvalmen er av og på.
Så vekta går jo ikke opp. Så jeg ringer jordmor passe bekymret for å spørre når jeg bør begynne å bekymre meg.
Så spør hun; har du fått legen til å sjekke nivået av elektrolytter?
Nei, det har vi ikke.
Så begynner jeg å tenke etter.
I går var jeg skikkelig dårlig. Kvalm, ikke lyst på noe mat og på kvelden endte jeg opp med mageknip og hodepine.
Drakk jeg noe i går?
2 glass brus og et glass jus!
So lesson learned; du føler deg syk når du ikke drikker nok!
Fantastisk flott at jeg er så gravid at jeg glemmer basiskunnskaper! Hahaha. Flaut!
Så nå har jeg bøttet nedpå vann og bedt mannen kjøpe farris og eplejuice og jeg skal lage vann med honning, citronella og salt og se om det hjelper.
Jeg har til og med spist to skiver til frokost!
Jeg og matlysta er jo sjelden venner i dette svangerskapet og kvalmen er av og på.
Så vekta går jo ikke opp. Så jeg ringer jordmor passe bekymret for å spørre når jeg bør begynne å bekymre meg.
Så spør hun; har du fått legen til å sjekke nivået av elektrolytter?
Nei, det har vi ikke.
Så begynner jeg å tenke etter.
I går var jeg skikkelig dårlig. Kvalm, ikke lyst på noe mat og på kvelden endte jeg opp med mageknip og hodepine.
Drakk jeg noe i går?
2 glass brus og et glass jus!
So lesson learned; du føler deg syk når du ikke drikker nok!
Fantastisk flott at jeg er så gravid at jeg glemmer basiskunnskaper! Hahaha. Flaut!
Så nå har jeg bøttet nedpå vann og bedt mannen kjøpe farris og eplejuice og jeg skal lage vann med honning, citronella og salt og se om det hjelper.
Jeg har til og med spist to skiver til frokost!