• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Jeg er en flink mamma!!!!!

Pretty Bird

Forumet er livet

Som den flittige mora jeg er,så har jeg også bakt pepperkaker med barna (våre 2+ en jente vi er gudforeldre til.)[:)][:)][:)]

Pepperkakehuset må vi vente med til eldstebroren er kommet,han kommer lillejulaften..slik at han åsså får vært med å pynta huset..[:D]

Andreas sine pepperkaker ble sikkert litt salt,siden han blanda litt snørr i sine kaker..[8|][:'(][8D]

Det er så koselig å bake pepperkaker med barna! Det må jeg gjøre en dag også. Tror det blir lørdag [:)]

Salte pepperkaker er nok KJEMPEGODT!!!!!!!!! [;)][:D] he he

ORIGINAL: Bollapinnsvin

Det er så koselig å bake pepperkaker med barna! Det må jeg gjøre en dag også. Tror det blir lørdag [:)]

Salte pepperkaker er nok KJEMPEGODT!!!!!!!!! [;)][:D] he he

Der var den![:D] Kjempekos å bake med småtassene ja, skal det selv snart.. bruker å bake med ei venninne å dattra hennes, å gutten min..[;)]

de pepperkakene med litt ekstra salt i er sikkert de beste![:D] *hemmelig ingrediens* hehehehe...
Sånn er det når vi baker med barna på barnehagen jeg jobber i å.. skal bake lussekatter med småbarn på tirsdagen, det kan bli interessant.. hehe... [:D] å bli sikkert med masse sånn *hemmelig ingrediens* hehe...[:D]

Så koselig da! Vi har bakt lussekatter idag.

Pepperkaker er godt[:)]

*knis*[;)]

ORIGINAL: lumina

hvis vi skal ha førjulstreff får ikke du ta med pepperkaker [:D]
    <-------------------------------------------------------------------
                                                                                                           |

Bare fordi noen av de er med snørr oppi?? (Trur ikke du jeg skjønne den der tegninga...)  |

Så koselig, får virkelig julefølelse av å kjenne lukten av julebakst i huset og ikke minst gjøre sånne ting sammen med barna [:)]

Pepperkakene til andreas blir litt organiske de da, siden snørr er ett ekte naturprodukt[:D]

Flink du som baker med barna[:)]

eg å bake her for noen dager siden men har en deig igjen! no e eg lei for alle spør om eg kan bake den gode kaken til de[8|] hmm syntes den smaker vanlig eg[:-]

Så flink du er!!!

Kommer du å baker hos meg å??!!!

Ellers så blir vel bare kjøpe kake....[&o] + kakene svigermor har donert til det dårlig husmor emne av en svigerdatter ho har[:D]

Korr flenk du har vært! [;)] Vi har baka pepperkaker i åpen barnehage, så da slipper jeg å gjøre det hjemme... [:)] Og så skal vi ha juleverksted hos mamma til Søndagen, det gleder jeg meg veldig til! Blir mine 3 barn og søstra mi sine 2, så da blir vi en fin liten gjeng [:D]

ORIGINAL: Anlise

Så flink du er!!!

Ellers så blir vel bare kjøpe kake....[&o] + kakene svigermor har donert til det dårlig husmor emne av en svigerdatter ho har[:D]

Tja...vi kunne tatt en bakedag...hihihi....så skal ho mor lære dokker jenter å bake..[8D]

Så koselig med kakebaking sammen med barna, bra du gjør sånt Ladybird [:)] Husker med stor glede fra min egen barndom og baking før jul [;)]

ORIGINAL: ~~ladybird~~

ORIGINAL: Anlise

Så flink du er!!!

Tja...vi kunne tatt en bakedag...hihihi....så skal ho mor lære dokker jenter å bake..[8D]

Katti da?!!!

ORIGINAL: lumina

hvis vi skal ha førjulstreff får ikke du ta med pepperkaker [:D]

[:D]

Back
Topp