Jeg er en dårlig mor/far fordi....

M

Moderator Kristin

Guest
Barn har sine egene meninger og blir ofte sure,grettene og får hysteriske annfall når en ikke får det som man vil.
Og, av de som kan snakke får man kansje høre det, og du kan se de i øya på de som ikke kan snakke.

Jeg er en foreksempel en dårlig mor fordi pengene som er i sparebøssa ikke kommer ut igjen og at jeg ikke lar han leke med vannet i doskåla..Han er forøvrig 1 år.

Hva har du sagt nei til som får sånne reaksjoner? Og hvor gammel et han/hun?
 
Jeg satte på brillebjørn istede for Hei kembo på tv.
Han fekk banan istede for smootie.
Fikk ikke lov til å være ute hele kvelden.
 
Min ene bli fly forbanna hvis vi tilbyr feil mat [emoji14] 1,5 år :)

Han andre blir sur hvis jeg legger frem feil klær på morgenen, men han sier ikke hva han faktisk vil ha på seg da [emoji14] Han er 5 år :)
 
Når han ikke får is til frokost [emoji23]
 
Når hun ikke får smake på min mat når den inneholder gluten :rolleyes:
 
Når de ikke får sjokolade til middag :p
 
Fordi jentungen må kle på seg når vi skal ut. Hun vil helst gå i bleia
 
Føler meg heldig, har aldri fått beskjed om det av frøkna :Heartred

Føler meg derimot innimellom som en dårlig/utilstrekkelig mor. Men det sitter mest i hodet ig samvittigheten nå når jeg må hvile så mye for å ikke føde premature tvillinger.
 
8 åringen - «Skikkelig streng» siden han ikke får spille fortnight på PlayStation og som han sier: At jeg ikke har noe forståelse for at han skjønner at det er et spill, at det ikke ser ekte ut og at han skjønner forskjellen mellom spill og virkelighet. (12-års grense på skytespillet)
:rulez
4 åringen - Blir veldig sur hvis jeg gjør noe for han som han hadde tenkt å gjøre selv. (Eks ta av sokker, ta ketchup på pizzaen osv..) :hilarious:

1 åringen - Faktisk helten hans enda.. :nicethread
 
Hvis jeg hjelper til når hun vil klare selv. Jeg vet jo at man aldri skal hjelpe en fireåring uten at de spør... men av og til blir jeg så utålmodig!
 
Fordi jeg sa nei til å gå ut og leke i hagen (i regnvær) et kvarter før kveldsstellet og leggetid [emoji86]
1,5 år gammel.
 
Er fremdeles helten jeg også :happy: Hun er bare 7 mnd. :p Litt verre med bonusbrødrene hennes, de syns nok jeg er den onde stemoren titt og ofte, men oftere når de var yngre og prøvde seg på rare ting. Feks 'hos mamma trenger vi aldri å dusje/bade så hvorfor må vi gjøre det her?' :hilarious: Trengte ikke legge seg heller. Eller spise middag.. :rolleyes:
 
Fordi ungene ikke kan få is til middag :wtf:
 
Fordi jeg kjeftet på far som ga is til frokost.... da satt 5åringen min ned foten og mente at jeg var for streng! Det var tross alt 30+ så jeg var veldig urettferdig [emoji23]
 
Fordi jeg ikke er tankeleser og fordi de ombestemmer seg for hva de vil
 
Fordi det var tomt for is i fryseren :banghead::p

Iom at det stort sett er guttungen som spiser is, så spør vi alltid om han tok den siste isen når han tar. Og han tok ikke den siste sist :p
 
Fordi jeg legger frøkna kl 19-19.30, eller fordi jeg generelt legger henne. Det har hun ikke lyst til, så blir et hylekor uten like uansett når det er :dead:
 
Krise her om hun ikke får ligge på meg når hun vil :p Og jeg er visst verdens verste når jeg presser i henne vitaminer/tilskudd 2 ganger daglig. Og ikke minst om vi må bade raskt i vasken når håret er fullt av gulp..
 
Back
Topp