Jeg er egentlig veldig i mot tidlig jul i butikkene

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Vil egentlig ikke ha jul før i desember, og er skikkelig irritert på at den nå til og med begynner lenge før Halloween, tidligere ventet de i det minste til etter den..

Men må innrømme det, måtte krype til korset i dag selv, jeg fant klementiner og nå går jeg og nynner på julesanger...

Har du kjøpt noen julevarer enda?

Om julebrusa kommer i butikken nå, kjøper jeg med glede ;) Den er fremme altfor få mnd syns jeg :p

Samboer hadde hvertfall veldig lyst på julebrus. Så om han finner det i butikken, kommer han nok hjem med det etterpå :p

Samboer kom hjem med julebrus i dag :-o

Men ellers har jeg ikke tenkt så mye på jula enda :-P

Registrerte at det hadde kommet marsipan og sånt i butikken.

Og ja, jeg synes det er litt for tidlig...

Klementiner er det eneste "julerelaterte" jeg kjøper nå, tenker det er så godt og sunt at det må inn mens de er gode :)

Kjøpte Hamar julebrus.

Men er det noe å bli irritert for? Man må jo ikke kjøpe ;)

Var klementinene sure? Når de kommer tidlig pleier de å være så sure :(
Nei, har ikke begynt, men har satt penger av til julegaver. Vi får det litt vanskelig mot jul økonomisk så vi har begynt å sette av penger:D

Jeg har kjøpt klementiner og julebrus. I tillegg er jeg godt i gang med innkjøp til årets pakkekalender, men det føler jeg er "innafor" :)

Jeg tenker at hvis butikkene skal få solgt ut alt det de får inn til jul så må de faktisk begynne nå, for det er ikke lite julevarer de får inn og da tenker jeg på julemat, julebrus, julesnop, julepynt osv. Så jeg syns det er helt greit jeg :-)

Var klementinene sure? Når de kommer tidlig pleier de å være så sure :(
Nei, har ikke begynt, men har satt penger av til julegaver. Vi får det litt vanskelig mot jul økonomisk så vi har begynt å sette av penger:D

Var sure for noen uker siden, er gode nå. :)

Skal ærlig innrømme at det er litt juletradisjon å høre folk klage om at jula kommer for tidlig :D :D

Jeg har kjøpt de fleste julegavene (bestilt en haug på nettet).
Julebrusen står i kjøleskapet.
Å julepapiret er handlet inn :D

Mangler bare motivasjon til å begynne å pakke inn alt :)

Helt greit å starte tidlig når terminen nærme seg med stormskritt :)

Synes alt med julen i butikken kommer altfor tidlig. Jeg kan gjerne begynne tidlig med gaver men pakker dem ikke inn i julepapir før i desember. Pynt og alt annet med jul kommer ikke frem før i desember. Klementiner og det meste av julesnop er jeg allergisk mot og julebrus liker jeg ikke:-)

Kjøpte Hamar julebrus.

Men er det noe å bli irritert for? Man må jo ikke kjøpe ;)
Vet jo det, men når det er over alt fra begynnelsen av oktober så føler jeg litt at den på en måte blir litt brukt opp før julen faktisk er her.
Nei, man må ikke kjøpe, men man ser det like mye...
Man må jo ikke nei, men det tar jo bort en del av sjarmen med jul når man har holdt på i over to mnd før julaften. For ikke å snakke om kjøpepresset man kan føle på.

Hæ? Aldri sett antydninger til jul før etter Halloween jeg :) Men ja virker som jula blir leeeengre og leeeeeengre for hvert år.. Kan godt holdes til kun desember!

Enig med deg, vil helst ikke se jul i butikken før Desember (eller tidligst midten av November). Synes at dette med å starte så tidlig har ødelagt litt den gleden og stemningen med julen.

Men det er jo forbrukerne som bestemmer, og så lenge noen handler julevarer i Oktober, så er det jo klart butikkene starter tidligere og tidligere. Synd at det har blitt slik.

Selv føler jeg at jula har blitt ødelagt av dette, desverre.

Så nei, har ikke handlet julevarer ennå, og kommer nok til å holde meg unna helt til Desember.

Back
Topp