Jeg er dum...

namarie

Elsker forumet
Skrev i går i statusen min på face at jeg hadde litt lyst til å brodere en julekalender til gullet. Så kommer svigermor og skriver på veggen min i dag at hun allerede har gjort det.

Jeg ble faktisk litt lei meg, jeg. Dette var noe jeg hadde veldig lyst til å gjøre for lillegutt selv (i og med at besteforeldrene har kjøpt nesten alt av utstyr og klær til nå). Hadde så lyst til å lage noe med skikkelig omtanke (og slit) bak. Syns liksom hun kunne ha hørt om jeg hadde lyst på den før hun satte i gang. Og ja, jeg skjønner jo at det er gjort i beste mening, og ja, han kan sikkert ha to, men jeg ble likevel litt skuffa...

(Nå skal det sies at dette føyer seg inn i rekken av ting svigers bare gjør uten å klarere med oss først).

Er jo egentlig et luksusproblem, og jeg vet at det er tåpelig å bli lei seg for sånt, men jeg ble det likevel. Hva tenker dere om dette?

Skjønner både deg og henne. Hun har helt sikkert gjort det for å være snill, men samtidig skjønner jeg at du vil gjøre det selv! Jeg er sånn selv og, blir litt sår om noen andre gjør ting som jeg har lyst til. Men prøver å overse det, så får jeg gjøre noe annet istedet... Om de gjør det hele tiden, så ser jeg at du blir litt "lei" altså!!!

Jeg skjønner deg kjempe godt. Men hva om du lager noe annet? Jeg har nå lagd julestrømpe til lillegull, har brodert nisse og navnet hennes på. Ble kjempe fin [:)]

Jeg hadde nok blitt skuffet. Men i dette tilfellet er det kanskje ikke så mye man kan si på det heller. Det er liksom en ting besteforeldre ofte gir. Hvis de derimot kjøper alt mulig uten å spørre for så å forvente at dere bruker deres ting før det dere selv har kjøpt hadde jeg prøvd å få henne til å forstå.

ORIGINAL: drun

Skjønner både deg og henne. Hun har helt sikkert gjort det for å være snill, men samtidig skjønner jeg at du vil gjøre det selv! Jeg er sånn selv og, blir litt sår om noen andre gjør ting som jeg har lyst til. Men prøver å overse det, så får jeg gjøre noe annet istedet... Om de gjør det hele tiden, så ser jeg at du blir litt "lei" altså!!!

signerer denne[:D]er elt enige i det drun skriver

Back
Topp