sambo har hatt enormt mye på seg de siste ukene. jeg har jo lagt på sykehus i nærmest 8 uker! og han har solgt firmaet sitt, begynt i ny jobb, passet 4 kattunger pluss en kjempe aktiv jente på 2,5 år, og ikke hatt så mye tid til huset her hjemme. Så i går fant jeg ut at jeg skulle overraske han med å shine huset. og da må det jo nevnes at jeg IKKE har lov å gjøre NOE! bare ligge på sofaen og kommandere rundt. Så dagen startet tidlig, siden Aurora våknet 8, men hadde heldigvis broren min på 17 her, som er UTROLIG hjelpsom! så han prøvde så godt han kunne å finne på ting men Aurora, men siden mamma nettopp var kommet fra sykehuset igjen, så skulle hun være med meg overalt. Så sendte de på butikken(i den nye tøffe racervognen) , mens jeg ryddet alt rotet, så når de kom hjem var deet litt mat, så soving på jenta, da begynte jeg på lørdagsgrøten som er fast her hver lørdag, og vi alltid har fått hjemme. og smertene i både mage og bekken ble værre og værre. vasket bad, toalett(separert) vasket ned kjøkkenet, så det er klart til å males, tørket støv, støvsugde og vasket, SKRUBBET kjøkkengulvet med klor og skrubb, fordi der er det gulvbelegg, og og det er blitt så stygt, og vasket 4 maskiner med klær, som ble hengt opp ute, la sammen når det var tørt siden det var så nydelig vær ute, plantet nye blomter i bedene med Aurora, noe hun synes er kjempegøy! og ryddet i hagen, og masse masse mer! så ville vi overraske sambo med vafler når han kom fra jobb, siden han måtte jobbe en lørdag, og lage pizzabunn deig til senere, og tilslutt var jeg endelig ferdig. Så da tok jeg meg god tid med Aurora og hun fikk bade og kose seg og hun synes det var såå gøy at mamma satt der med henne og lekte, så fikk hun kvelds og etterpå vafler. deretter i seng. Da sa kroppen stopp. Smertene var enorme, og jeg klarte ikke å gå, (bruker krykker til vanlig, og de kunne ikke brukes denne dagen) hadde så j*vlige smerter i magen at jeg bare gråt og gråt og turde ikke ta noe smertestillende pga det jeg leste i bruksanvinsningen på de nye, og kunne bare ta beroligende (stesolid) sambo ble jo litt sinna på meg da, fordi jeg gjorde alt dette, men også veldig glad fordi huset nå var shinet. Også har vi jo pusset opp til ny tv stue, og kjøpt sofa, og bestilt tv med dvd spiller, og ville liksom bare ha HELT orden. for vi aner jo ikke hva som skjer.
Men GJETT om jeg fikk igjen for lørdagen da! Ingen søvn inatt. sambo ville ringe ambulanse, lå å skrek av smerter, klarer såvidt å gå idag med krykkene, og jeg som skulle på besøk til venninnen min i byn som fikk baby for noen uker siden som jeg enda ikke har sett :( men neida, det gikk ikke. Så nå er jenta levert hos pappaen sin, sambo er sendt på brannkamp, og jeg skal bare ligge på sofaen i dag. Viss jeg klarer å lavær å gjøre noe. er så rastløs! allerede vasket en maskin med klær, ryddet kjøkkenet igjen og litt diverse. fyfy!! gjør jo virkelig meg selv dårlig da!!! uff.. dette ble langt!!
Men jeg har vært hos naboene som er et vennepar av oss og kost med en liten gutt på en uke! NYDELIG! og tenk, hun merket første rien kl 6 om morningen, kl 8 var hun på legevakten på sjekk, og trodde ikke noe var igang, men joda, det var det, kl 11 var gutten ute, og 6 om kvelden igjen var hun hjemme! så 12 timer!! beundringsverdig!!
Men GJETT om jeg fikk igjen for lørdagen da! Ingen søvn inatt. sambo ville ringe ambulanse, lå å skrek av smerter, klarer såvidt å gå idag med krykkene, og jeg som skulle på besøk til venninnen min i byn som fikk baby for noen uker siden som jeg enda ikke har sett :( men neida, det gikk ikke. Så nå er jenta levert hos pappaen sin, sambo er sendt på brannkamp, og jeg skal bare ligge på sofaen i dag. Viss jeg klarer å lavær å gjøre noe. er så rastløs! allerede vasket en maskin med klær, ryddet kjøkkenet igjen og litt diverse. fyfy!! gjør jo virkelig meg selv dårlig da!!! uff.. dette ble langt!!
Men jeg har vært hos naboene som er et vennepar av oss og kost med en liten gutt på en uke! NYDELIG! og tenk, hun merket første rien kl 6 om morningen, kl 8 var hun på legevakten på sjekk, og trodde ikke noe var igang, men joda, det var det, kl 11 var gutten ute, og 6 om kvelden igjen var hun hjemme! så 12 timer!! beundringsverdig!!
for alt du har klart å få gjort!! (selvom det nok ikke var det lureste nei!)