Jeg er din gruppeansvarlig!!

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Jeg er moderator 2 og gruppeansvarlig på terminforum november 2012

Først vil jeg ønske dere alle velkommen og gratulere med mirakelet i magen J

Som gruppeansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer, tickere og alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet, spamming, linking til Facebok-sider eller andre forum ikke er lov. 

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette.

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens forum!

Vennlig hilsen

Moderator 2

Tusen takk for koselig velkomst!

Veldig spennende dette her altså! Skrekkblandet fryd, egentlig.. Veldig lykkelig, men veldig redd for å miste spiren.. Men jeg har en god følelse, og dette skal gå bra!! Gjelder å tenke positivt!

Ragnhild86 skrev:
Tusen takk for koselig velkomst!

Veldig spennende dette her altså! Skrekkblandet fryd, egentlig.. Veldig lykkelig, men veldig redd for å miste spiren.. Men jeg har en god følelse, og dette skal gå bra!! Gjelder å tenke positivt!

Masse masse masse lykke til! Dette her skal nok gå kjempebra skal du se ;)

Hvordan legger jeg inn bilde? Får bare til å legge inn link :/

Hei! Hvordan lager jeg inn "nedtellingsverktøy"? Jeg har en jente på 15 mnd og er 6+6 på vei nå..

Hei, jeg er ny her på gruppa. Håper jeg blir tatt imot. Jeg har en sønn fra før på 3 år og er nå gravid igjen. Er ikke helt sikker på termin ennå, men er nok en 15,16 uker på vei og regner med termin blir mot slutten av november  Ønsker å være med på diverse forumer her inne. Var ikke noe flink å bruke denne nettsiden ved min forrige graviditet.

BLÅ2011 skrev:
Hvordan legger jeg inn bilde? Får bare til å legge inn link :/

Hei! Beklager at jeg ikke har svart på spørsmålet ditt før. Har du fått til å legge inn bildet nå??

Når du skal skrive ett innlegg så får du opp enoppgavelinje øverst. Helt til høyre der er det ett smilefjes, men til venstre for det er det ett lite ikon som ser ut som ett fjell med en liten sol over. Trykk på det ikonet. Derifra kan du laste opp bilder fra pcen din og deretter legge de til i innlegget ditt.

:)

elibeli skrev:
Hei! Hvordan lager jeg inn "nedtellingsverktøy"? Jeg har en jente på 15 mnd og er 6+6 på vei nå..

Hei!

Det finnes flere ulike nettsider som har denne tjenesten. Her er en http://www.minticker.dk/
Du følger anvisningen på siden dems, deretterkopierer du den nettadressen som kommer til slutt og limer den inn i signaturen din på Mine sider.

marianne84 skrev:
Hei, jeg er ny her på gruppa. Håper jeg blir tatt imot. Jeg har en sønn fra før på 3 år og er nå gravid igjen. Er ikke helt sikker på termin ennå, men er nok en 15,16 uker på vei og regner med termin blir mot slutten av november  Ønsker å være med på diverse forumer her inne. Var ikke noe flink å bruke denne nettsiden ved min forrige graviditet.

Velkommen hit! Og gratulerer med magenurket!
Håper du blir aktiv her inne :)

Back
Topp