Jeg er deres gruppeleder

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hei, og velkommen til Babyverdens forum!

Jeg er Moderator 5 og gruppeansvarlig på terminforum Mai 2012

Først vil jeg ønske dere alle velkommen og gratulere med mirakelet i magen J

Som gruppeansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer, tickere og alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet, spamming, linking til Facebok-sider eller andre forum ikke er lov. 

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette.

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens forum!

Vennlig hilsen

Moderator 5

hei:)

hvordan får jeg lagt til ticker på min side/signatur?

junikone skrev:
hei:)

hvordan får jeg lagt til ticker på min side/signatur?

Hei :)

Da går du inn på profilen din, og velger "mine opplysninger".
Under der er det en fan som heter "min signatur og ticker".

Der kan du lime inn linken du har på siden der du lager Tickere (  http://www.baby-gaga.com/   velg den linken som begynner med [url] ).
Husk og huke av for "brukes tickeren".

Signaturen endrer du og der.

Håper dette var fortsåelig.
Om ikke så ta kontakt igjen så ksla jeg prøve og hjelpe deg videre :)

MVH
Mod 5

Kan du da fikse at topptråden med presenasjon av mai-jentene blir byttet ut med den nye presentasjonstråden ? :) Eller må ønsket komme fra de ansvarlige trådstarterne?

blåkanin skrev:
Kan du da fikse at topptråden med presenasjon av mai-jentene blir byttet ut med den nye presentasjonstråden ? :) Eller må ønsket komme fra de ansvarlige trådstarterne?

Da har jeg byttet om på de to trådene.
Kan du dobbeltsjekke at det var rett tråd jeg prioriterte ?

MVH
Mod 5

Moderator 5 skrev:

blåkanin skrev:

Da har jeg byttet om på de to trådene.
Kan du dobbeltsjekke at det var rett tråd jeg prioriterte ?

MVH
Mod 5

Supert :) Tusen takk :)

Kan du ikke fjerne Facebook-tråden som topptråd? Den har ligget der så lenge og jeg tror de fleste har fått det med seg nå :)

Tusen takK!

Linnkri skrev:
Kan du ikke fjerne Facebook-tråden som topptråd? Den har ligget der så lenge og jeg tror de fleste har fått det med seg nå :)

Tusen takK!

Den tråden må nok bli liggende.
den ligger likt på alle terminforumene/underforumene.

Ha ei god helg ! :)

MVH
Mod 5

Kanskje du kan hjelpe Mammaen til Odin som har uendelig lang blank signatur..?

Takk skal du ha! :-)

LadyOnHeels skrev:
Hei. 

kan du legge denne tråden som topptråd?

Mai jentenes fødeopprop! 

Da har jeg prioritert den tråden for dere :)

Beklager virkelig at det tok litt tid, men jeg har rett og slett oversett innlegget ditt!

Det kan være lurt og sende meg en PM når dere har spørsmål eller noe, den ser jeg raskere :)

MVH
Moderator 5, gruppeleder på Mai 2012

Back
Topp