Jeg er deres gruppeansvarlig :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Jeg er moderator 4 og gruppeansvarlig på terminforum januar 2013

Først vil jeg ønske dere alle velkommen og gratulere med mirakelet i magen J

Som gruppeansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer, tickere og alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet, spamming, linking til Facebok-sider eller andre forum ikke er lov. 

(Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette.

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens forum!

Vennlig hilsen

Moderator 4

så hyggelig :) takk
krysser alt jeg har for at jeg kan komme inn på dette forumet :)

ønsker så inderlig en liten sp skrev:
så hyggelig :) takk
krysser alt jeg har for at jeg kan komme inn på dette forumet :)

Krysser med deg :))) Lykke til!!

Moderator 4, det var et anonymt nick ;-) Takk for velkomsten, håper jeg blir her inne hele løpet ut!

Samuels hjertemamma skrev:
Moderator 4, det var et anonymt nick ;-) Takk for velkomsten, håper jeg blir her inne hele løpet ut!

hehe. Ja jeg er moderator på Babyverden. Så jobber ellers rundt på de andre forumene og, men har fått jobben om å være til hjelp her inne på januar-13 om og når dere trenger meg :)). Håper mange lykkelige jenter samler seg her inne :). Gratulerer :))

Hei,

Kan du lage terminlisten som topptråd? :)

Så kjekt med en egen moderator.
Da kan du kanskje fortelle meg hvem jeg må henvende meg til for å få fiksa problemet med kallenavnet mitt? Har prøvd å endre det i flere uker, men det tilbakestiller seg etter kort tid.

Tusen takk, jeg er ny i dag :)))) Og har et spørsmål til deg med en gang, hehe.

Hvordan får jeg tak i sånn et bilde som mange har som signatur, der det viser hvor langt i svangerskapet jeg er kommet og hvordan nurket ser ut? :)

TeaCup skrev:
Så kjekt med en egen moderator.
Da kan du kanskje fortelle meg hvem jeg må henvende meg til for å få fiksa problemet med kallenavnet mitt? Har prøvd å endre det i flere uker, men det tilbakestiller seg etter kort tid.

Send meg en pm om det ikke enda er fikset, så skal jeg sende det til teknisk :)

Neta88 skrev:
Tusen takk, jeg er ny i dag :)))) Og har et spørsmål til deg med en gang, hehe.

Hvordan får jeg tak i sånn et bilde som mange har som signatur, der det viser hvor langt i svangerskapet jeg er kommet og hvordan nurket ser ut? :)

Hei :)
Det kaller vi her inne for en "ticker". Og den kan du f.eks få deg ved å gå inn på adressen som er "reklamert" med på en av tellerne som andre jenter har her inne.. f.eks: lilypie.com.

Forskjellige sider har forskjellige utseender på tickerne/tellerne sine. Der inne skal du kopiere adresse fra en link og legge med i signaturen din inne på "min side". 

Ok. Tusen takk for hjelpen :)) Herlig å få en egen ticker!

Hei :) Kanskje du kan hjelpe meg med å få fjerna den tickeren jeg har?? har prøvd i flere mnd , men den forsvinner ikke :(

3gutterog1hemlighet. skrev:
Hei :) Kanskje du kan hjelpe meg med å få fjerna den tickeren jeg har?? har prøvd i flere mnd , men den forsvinner ikke :(

Jeg skal sende det til teknisk jeg :). Håper den forsvinner snart.

Hei Morderator 4 :-)
Jeg har vært aktiv her inne på bv lenge nå, og før det ble nytt forumvar det en ting som jeg likte så godt..;-) Når du trykka på en tråd, så kom du der du "slapp" sist. Det var jo så mye enklere, slipper å huske hvor du var i alle trådene... håper du skjønte hva jeg mente:-) Går det an å fikse?
Merket dette godt nå som jeg plutselig blir mer aktiv igjen;-)

jc skrev:
Hei Morderator 4 :-)
Jeg har vært aktiv her inne på bv lenge nå, og før det ble nytt forumvar det en ting som jeg likte så godt..;-) Når du trykka på en tråd, så kom du der du "slapp" sist. Det var jo så mye enklere, slipper å huske hvor du var i alle trådene... håper du skjønte hva jeg mente:-) Går det an å fikse?
Merket dette godt nå som jeg plutselig blir mer aktiv igjen;-)

Det skal jeg forhøre meg om..... for jeg har vært på bv i 5år og ikke lagt merke til den funksjonen du snakker om. Men skal se om jeg finner ut noe, evt om det kanskje har vært nettleseren du har brukt som hadde denne funksjonen kanskje. Men jeg skal sjekke opp og høre om noen kan huske noe slikt :)

Moderator 4 skrev:

den er der fortsatt :(( det er den øverste jeg vil ha vekk....

Moderator 4 skrev:

den er der fortsatt :(( det er den øverste jeg vil ha vekk....

Jeg skal purre på teknisk jeg og håper virkelig den forsvinner snart. Utrolig rart at den ikke går vekk. 

hei.

jeg trenger hjelp til og få tickerne mine høyere opp??
de havner jo laaangt ned.skjønner ik hva jeg gjør feil..

Hva er forskjellen på nytt medlem og seniormedlem og så videre? Er det hvor aktiv man har vært over tid, eller er det spesielle kriterier man må fylle? Fikk ikke til forumet med nr en, håper jeg får større glede av det nå :) 

Back
Topp