Jeg er den eneste

Prøvde å komme meg ut en liten tur hver dag om det så bare var en tur på butiken. Men kan ikke si jeg gikk lange skogsturer akkurat. [8D] Nå er det så forferdelig kjedelig i nærmiljøet der vi bor at det var ikke så mye å gjøre annet enn å gå til matbutikken e.l. Første gang jeg gikk i permisjon bodde vi på Adamstua/St. Hanshaugen og da var jeg ute hver dag! Der var det jo suverent å gå i barsel. Mye å finne på....

Vi har avtaler omtrent hver dag vi. Lunsjing med venninner, trilleturer med venninner, shopping osv. Ellers er vi ute på trilleturer i området[:)] Jeg sitter ikke hjemme nemlig[:)]

Med lillegutt var vi ute stort sett hele dagen hver dag. Han ble HYSTERISK rasende dersom jeg prøvde meg på en rolig hjemmedag- så det funket dårlig..... har aldri vært så sosial som i permisjonen jeg, haha!

Med storesøster var vi ute og trillet som regel en gang for dagen, men vi MÅTTE ikke på død og liv.

Trur du hadde fått bedre respons på denne tråden om du hadde spurt om folk berre var heime, i staden for om folk SITTER berre heime. Da høyres det ut som du meinar at dei berre sitter i sofaen og sløvar[;)][;)]
Eg har begynt å jobba igjen, men da eg var i permisjon syns eg det var deilig å berre vera inne når det var drittver ute, men gjekk gjerne turar, hadde lunsj, reiste til andre på lunsj, babysang osv når eg følte for det.
Hadde ofte dårlig samvittighet for å "berre" vere heime, men i ettertid så skjønnar eg ikkje kvifor. Me kosa oss jo kjempemasse[:)][:)]
Ved evt neste mann skal eg berre gjera det eg føler for UTEN dårlig samvittighet[;)][;)]

Back
Topp