Jeg er den eneste

målebånd

Flørter med forumet
i min barselgruppe som går turer hver dag.Resten sitter hjemme hele dagene.Hadde ikke klart det jeg, hadde blitt deppa .
Dere som er i permisjon, går dere ut hver dag eller sitter dere bare hjemme??

her skjedde det noe hver dag! og trilling stod høyt oppe på lista ja! jeg blir helt zoombi av å bare gå hjemme...

Vi var ute stort sett hver dag når jeg hadde permisjon. Ble ikke så mye på vinteren da, for vi hadde den verste vinteren i manns minne, og det var ikke mulig å komme seg ut av innkjørselen med barenvogn engang. Men da dro vi heller på besøk til folk, inviterte folk hjem til oss osv. [:)]

jeg gikk tur hver dag, med mindre det regna eller var bikkjekaldt

Vi gikk en liten tur hver dag ja. Men ikke sånn over alle hauger, en liten runde. Godt var det.

Jeg gikk aleine da. Følte det var et press på at man måtte ut å finne på noe hver eneste dag. Så ved evt. neste barn, skal jeg gjøre minst mulig. Kun en gåtur om dagen, ingenting mer. Kanskje vi nyter tiden litt bedre da, uten å MÅTTE finne på alt mulig rart.

Jeg satt mye hjemme.

Ettersom min unge hadde magesmerter og hylskrek hver gang hun ble lagt flat i fem måneder, så gikk jeg lite tur med vogn. En gang gikk jeg i 1,5 timer, og hun skrek hvert sekund. Hun skrek absolutt hele turen hver gang, så som oftest snudde jeg etter 10 minutt. Eldstemann hadde kolikk og sov veldig lite. Hvis jeg gikkk tur med henne i vogn, måtte jeg gå og gå i 4-5 timer. Stoppet jeg opp, våknet hun og fikk ike sove mer den daegn. hun skrek fra 15 til 5 pga magesmeter. Så nei, jeg gikk lite tur av hensyn til barna mine.

Jeg gikk også turer hver dag da jeg hadde permisjon. Noen ganger opptil flere ganger[;)] Blir gal av å bare sitte inne. Gikk turer i all slags vær omtrent[:)]

Vi er ute minst en gang for dagen (+ duppen sover han ute nå som det er blitt varmere ) . Jeg får hodepine av å sitte inne hele dagen, og kan tenke meg at også barna blir tunge i hodet av å traske rundt i stua en hel dag.
Både jeg og lillegutt kvikner til av å være ute litt hver dag [:)]

ORIGINAL: Sha

sign, eller jeg gikk tur når det småregna, men ikke hvis himmelen åpna seg, liksom[;)]

off...sitter mye inne her ja...og blir deppa og gretten og trøtt!!! Merker veldig forskjell på humør de dagene jeg tar meg en tur,så skal bli flinkere no fremover!!!
Det kjipe er at det egentlig ikke er noen steder å trille her,manglende fortau og farlige veier...har heller ikke lappen+ dårlige bussforbindelser så er vanskelig å komme seg ut...:(

jeg stillte et spm. Dette var ikke en : alle som ikke går tur er dårlige mødre tråd.

Ærlig talt.Forstår jo de som har plager og kolikk barn at de ikke går ut.Vi fikk kolikk baby den siste gangen og eneste som hjalp var å kjøre med buss. SÅ vi var ute hver dag første 3mnd og satt på bussen fra tidlig morgen til sent kveld. dette er ikke kritisering.Men jeg spurte et enkelt spm.

Jeg trillet ikke hver dag den første tida.
Fikk barn midt på vinteren, og måtte ta akutt keisersnitt så jeg orket ikke bevege meg mer enn jeg måtte de første ukene.
I tillegg var jeg omtåket og fikk ikke helt gnisten før etter 2-3 mnd.
DA gikk jeg mye tur etterhvert.
Men ikke HVER dag.
Var mye på besøk rundt omkring, da, og i byen og slikt.

Noen dager er vi bare hjemme men har for all del NOK OG GJØRE !! :)
Ellers går vi ut i hagen og husker(sønnen min på 9 måneder elsker og huske)
Men går mye turer om være holder seg ok.
ORIGINAL: Vugge

Går ikke ut hver dag nei, men det er ikke det samme som å "bare sitte hjemme". Jeg gjør nok av ting selv om jeg er hjemme, og noen ganger gidder jeg ikke tråkke rundt i den byen her etter at jeg har gjort alt jeg skal.. Dyrt blir det også!! [:)]

Med førstemann koste jeg meg inne, men var på treff med andre mødre fra bv en gang i blant.
Denne gangen var jeg ute hver dag. Turer når vi enten hentet eller leverte storesøster i barnehagen + x antall treff med bv mødre.

Lite å gjøre med de fra HS.

ORIGINAL: christine 20

off...sitter mye inne her ja...og blir deppa og gretten og trøtt!!! Merker veldig forskjell på humør de dagene jeg tar meg en tur,så skal bli flinkere no fremover!!!
Det kjipe er at det egentlig ikke er noen steder å trille her,manglende fortau og farlige veier...har heller ikke lappen+ dårlige bussforbindelser så er vanskelig å komme seg ut...:(

Da anbefaler jeg deg å kjøpe Meitai [:)]

ORIGINAL: christine 20

Samme her.

ORIGINAL: Sha

ORIGINAL: toneany

Jeg satt mye hjemme.
sign,og trives med det...hvorfor må man på død og liv ut å trille da?

Back
Topp