Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sha
jeg gikk tur hver dag, med mindre det regna eller var bikkjekaldt
ORIGINAL: Vugge
Går ikke ut hver dag nei, men det er ikke det samme som å "bare sitte hjemme". Jeg gjør nok av ting selv om jeg er hjemme, og noen ganger gidder jeg ikke tråkke rundt i den byen her etter at jeg har gjort alt jeg skal.. Dyrt blir det også!! [:)]
ORIGINAL: christine 20
off...sitter mye inne her ja...og blir deppa og gretten og trøtt!!! Merker veldig forskjell på humør de dagene jeg tar meg en tur,så skal bli flinkere no fremover!!!
Det kjipe er at det egentlig ikke er noen steder å trille her,manglende fortau og farlige veier...har heller ikke lappen+ dårlige bussforbindelser så er vanskelig å komme seg ut...:(
ORIGINAL: christine 20
off...sitter mye inne her ja...og blir deppa og gretten og trøtt!!! Merker veldig forskjell på humør de dagene jeg tar meg en tur,så skal bli flinkere no fremover!!!
Det kjipe er at det egentlig ikke er noen steder å trille her,manglende fortau og farlige veier...har heller ikke lappen+ dårlige bussforbindelser så er vanskelig å komme seg ut...:(
ORIGINAL: Sha
jeg gikk tur hver dag, med mindre det regna eller var bikkjekaldt
ORIGINAL: toneanysign,og trives med det...hvorfor må man på død og liv ut å trille da?
Jeg satt mye hjemme.